Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Helene skrev:Vilken läcker bild!
Bild
Jag vill också ha en bärkroppsstrumpa! Men när ska man få användning av en sån? :hmm:
Användarens profilbild
Av UWO
Fast är det inte lite taskigt att skratta åt någon som uppenbarligen inte kan svenska ordentligt? Jag hoppas iaf att jag inte blir skrattad åt när jag försöker mig på att bli förstådd på ett främmande språk.
(eller om jag skulle vara dyslektiker men ändå försöka mig på att skriva för den delen).

Ovan är sagt i en snäll ton ska sägas...
Av Hell Cat
UWO skrev:Fast är det inte lite taskigt att skratta åt någon som uppenbarligen inte kan svenska ordentligt? Jag hoppas iaf att jag inte blir skrattad åt när jag försöker mig på att bli förstådd på ett främmande språk.
(eller om jag skulle vara dyslektiker men ändå försöka mig på att skriva för den delen).

Ovan är sagt i en snäll ton ska sägas...
Jamen om det är ett företag som vill sälja en produkt så tycker jag det ska vara på korrekt svenska faktiskt. Det är skillnad om det är en privatperson som skriver. Inte min mening att trampa någon på tårna iaf, jag kan också skriva fel ibland...

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?