Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Tänkte färga min jeansnino, kom med förslag i vilken färg?

Funderar på rosa tror den kan bli ganska snygg lila/blå
eller lila men då blir den nog mer enfärgad.

Vad tror ni kan bli snyggt?
Av Umma
Ärligt talat...den är fin som den är. :hide: Jag har svårt att tro att det kan bli en lyckad färgning av en såpass mörk sjal.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tänkte också spontant på rosa, trots att jag själv inte är något stort fan. En ganska ljus men illig rosa tror jag skulle kunna bli bra :D

Eller kanske gul/lime så att den blir grön/petrolfärgad? Skulle den bli det tro? :hmm:
Av sjaltokan
lena_l skrev:Nej, nej, inte färga den fina!! :nono:

Fick du bort den vita randen, förresten?
Nej tyvärr, jag försökte stryka men jag har inte tvättat den.
Av sjaltokan
Umma skrev:Ärligt talat...den är fin som den är. :hide: Jag har svårt att tro att det kan bli en lyckad färgning av en såpass mörk sjal.
Nej jag är ingen blå person, jag vill inte ha någon blå sjal men jag ville prova en nino och nu vill ingen köpa den av mig.. Men det har ju fungerat tidigare att jag hotat med att färga.. :Hahaa:
Av Umma
thowida skrev:
Umma skrev:Ärligt talat...den är fin som den är. :hide: Jag har svårt att tro att det kan bli en lyckad färgning av en såpass mörk sjal.
Nej jag är ingen blå person, jag vill inte ha någon blå sjal men jag ville prova en nino och nu vill ingen köpa den av mig.. Men det har ju fungerat tidigare att jag hotat med att färga.. :Hahaa:
Du håller finfina sjalar gisslan alltså och hotar att färga... :lol:
Av sjaltokan
Umma skrev:
thowida skrev:
Du håller finfina sjalar gisslan alltså och hotar att färga... :lol:
:hide: :hellu:
Användarens profilbild
Av Summer
thowida skrev:
Summer skrev:Jag har en som är färgad svart... den är fin :D

:kort:

:kamera:
Alltså den är bara väldigt svart. Tror knappt att mönstret ens syns på kort, syns knappt i verkligheten heller. :oops: (jag är inte så förtjust i mönstret...). Kan se om den kan fastna någon dag...

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?