Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Estrellita
Vår dotter har så söta gnyende ljud för sig när hon sover i sjalen. Framförallt då hon ligger i vagga. Hör ni andra det också hos era barn? :) Vi hör det bara då hon ligger i sjalen vilket än en gång bekräftar att hon är medveten om att hon är nära oss trots att hon sover.
Användarens profilbild
Av zink
Estrellita skrev:Vår dotter har så söta gnyende ljud för sig när hon sover i sjalen. Framförallt då hon ligger i vagga. Hör ni andra det också hos era barn? :) Vi hör det bara då hon ligger i sjalen vilket än en gång bekräftar att hon är medveten om att hon är nära oss trots att hon sover.
Fniss. Det ser ut som att jag förföljer dig men jag roade mig bara med knappen "Senaste inlägg" just nu ;-)

Jamen det har jag hunit glömma så här två år senare. Men vi fick med det på en liten videosnutt. Lite growlande gnyende ljud hade han för sig. Samma som när han kom upp på min mage när han fötts... Tack för påminnelsen! Nu är det mera så att han pratar alltmer i sömnen.
Användarens profilbild
Av Estrellita
Híhi ja så här många inlägg har jag aldrig skrivit någonstans under en vecka ens tror jag :D Vilken bra ide att filma! Det ska vi göra :tumup:
Användarens profilbild
Av zink
Estrellita skrev:Híhi ja så här många inlägg har jag aldrig skrivit någonstans under en vecka ens tror jag :D Vilken bra ide att filma! Det ska vi göra :tumup:
Jag är glad åt digitalkamerans film, för då blir det inte så himla långa snuttar. Rimligt att ta hand om efteråt. Och enkelt jmf med gammeldags video!

Ja jösses. På BVC borde de lägga till en kolumn i dokumentationen. Längd, vikt, huvudmått åsså gigabyte. Hur mkt bilder i GB som finns hemma på föräldrarnas hårdiskar... 8)

Tja, inte hade jag trott att jag skulle skriva över 3000 inlägg i ett litet forum liksom... ;-)
Användarens profilbild
Av Estrellita
Ja eller hur :-) På vår "hemsida" har vi cirka 205 bilder (hon är 8 veckor gammal) och det är bara en bråkdel av alla vi tagit :app:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?