Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scharlott
Mari skrev:Visst ser aubergin ut att vara mörkt plommonlila? Eller är det bara min synvilla på skärmen för att jag älskar lila?
Stämmer - den är mörk svartlila/mörk aubergin 8)
Användarens profilbild
Av Annika E
Aubergine!! :love: :love: :love: :love:
Användarens profilbild
Av noranora
Oj, aubergine! :mums: :love:

Om jag tar tag i mitt liv och jobbar lite istället för slösurfar så kommer det ju in lite pengar till slut ... Peng = sjal :lol:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Men hjälp!!

Var ska jag ta vägen?! precis när jag trodde jag bestämt mig för en sjal så dyker dessa upp?! VARFÖR??? :twisted: Tur det inte kommer förän i juni, så länge kommer jag inte kunna hålla mig utan att köpa..

fast jag gillade "Nike"
Användarens profilbild
Av katha
Hit ska då Jade mild flytta, när kan man börja förhandsboka? :hmm:
Talade om för gubben att hans plånbok kommer bli lite tunnare härframöver för en ny favvosjal dykt upp, då sa han: när kommer den då?
Rätt svarat, det tolkar jag som att det bara är att trycka på köpknappen! :D
Aubergine är fin men lite för mörk för mig och lite dyster på sommaren tycker jag, men annars skitläcker! Annars var den blå/röda fin, påminner lite om indio scilla. :)
Användarens profilbild
Av katha
Scharlott skrev:
Mari skrev:Visst ser aubergin ut att vara mörkt plommonlila? Eller är det bara min synvilla på skärmen för att jag älskar lila?
Nu måste nog jag protestera. På ellevills hemsida står det under bilden att den är plommon och mörkt blåsvart, inte mörklila. :wink: 8)
Användarens profilbild
Av telistant
Jade mild, och Zara Niike hamnade ju på min lista nu. Jade mild är nu äntligen den första rosa sjalen jag kan tänka mej att trivas i, gillar ju rosa men ingen annan har fallit mej i smaken 100%

Niike slår ocean om man bara ser flätbilderna
Användarens profilbild
Av Scharlott
katha skrev:
Scharlott skrev:
Nu måste nog jag protestera. På ellevills hemsida står det under bilden att den är plommon och mörkt blåsvart, inte mörklila. :wink: 8)
Jamenvisst, de färger jag skrev här är de som angavs innan färgbilderna fanns på plats :wink: Men precis som du skriver anges numera färgerna plommon/blåsvart 8)

Bild
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Och jag som redan förhandsbokat sjal från ellevill, blev tvungen att boka en till nu! :rodna: :app:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Scharlott skrev:

Bild
:love:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?