Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Jag hatar att vänta. Jag vill ha paket nu! Och jag väntar från alla håll och kanter, så nåt kan väl komma i alla fall! :gaah: Jag väntar 2 sjalpaket, (fast ett är inte mitt ;-) ) och ett klädpaket med maassa syskonkläder!!! :app: Men jag lär väl få vänta ääännu längre ändå. Suck..

Jag väntar på att mitt dumma badrum ska bli klart, vi rev det i oktober, jag blir skogstokig snart! Vi har väntat på rörläggaren i 4 VECKOR nu, han sade att han kommer imorgon men det tror jag vad jag vill på. :roll: Det är ju bara det kvar och elektrikern sen är det klart.......

Som sagt, allt är en enda lång väntan, och jag avskyr att vänta... :evil:
Användarens profilbild
Av Hannah83
thowida skrev::klappa:

Så ja jag förstår dig till fullo undrar om det går att köpa tålamod någonstans?? Jag skulle behöva en stor hink i såfall.. 8)

:app: jag med! Hoppas bara att det inte är lång leveranstid på tålamodet, men vi kanske skulle kunna samfrakta? :tumup:
Av sjaltokan
Hannah83 skrev:

Så ja jag förstår dig till fullo undrar om det går att köpa tålamod någonstans?? Jag skulle behöva en stor hink i såfall.. 8)

:app: jag med! Hoppas bara att det inte är lång leveranstid på tålamodet, men vi kanske skulle kunna samfrakta? :tumup:
Låter som en toppenidé, bara du lovar att inte posten slavar bort min del.. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Hannah83
thowida skrev:
Hannah83 skrev:

Låter som en toppenidé, bara du lovar att inte posten slavar bort min del.. :Hahaa:
:fnissa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?