Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Chalottentotten
Jag, sittandes i soffan surfandes på säljes-sidorna - Jag vill ha flera sjalar.
Mannen - Men köp det då :heart:
Användarens profilbild
Av noranora
:tumup:

Eller som min. Jag sa "jag vill ha den där silk/cashmere, men det är ju så dyyyyrt". Han sa "Ja, men om du köper den så får jag köpa en klänning till dig". Vad då win-win för mig :lol:
Användarens profilbild
Av Chalottentotten
noranora skrev::tumup:

Eller som min. Jag sa "jag vill ha den där silk/cashmere, men det är ju så dyyyyrt". Han sa "Ja, men om du köper den så får jag köpa en klänning till dig". Vad då win-win för mig :lol:
Kan ju inte bli bättre! :vågen:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Chalottentotten skrev:Jag, sittandes i soffan surfandes på säljes-sidorna - Jag vill ha flera sjalar.
Mannen - Men köp det då :heart:
Så var det här också. Nu tycker han att jag har tillräckligt många :roll:
Användarens profilbild
Av zero.sara
noranora skrev::tumup:

Kan han smitta min karl med det där han har? :mrgreen:
Av sjaltokan
:tumup:
Vad blir det för skönhet/skönheter som flyttar in då.. 8)
Användarens profilbild
Av Chalottentotten
Åh, jag kan inte bestämma mig, finns ju så många :roll: Är just nu ute efter en sommarsjal, och så skulle jag vilja ha en Beco Butterfly II och en kortsjal och...
Användarens profilbild
Av Empatikan
Här funkar det tvärtom... mannen vill ha något och en annan svarar att jovisst, jag har ändå tänkt köpa en sjal till... :twisted: :app:
Av Jinxan
Empatikan skrev:Här funkar det tvärtom... mannen vill ha något och en annan svarar att jovisst, jag har ändå tänkt köpa en sjal till... :twisted: :app:
Smart smart.

:D
Här kör vi att det är min tur att shoppa lite. Sambon har ju köpt fåglar och saxofon, så då får jag shoppa sjalar ;)
Användarens profilbild
Av Chalottentotten
JinxLinda skrev:
Empatikan skrev:Här funkar det tvärtom... mannen vill ha något och en annan svarar att jovisst, jag har ändå tänkt köpa en sjal till... :twisted: :app:
Smart smart.

:D
Här kör vi att det är min tur att shoppa lite. Sambon har ju köpt fåglar och saxofon, så då får jag shoppa sjalar ;)
Alla sätt är bra utom de dåliga :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?