Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag saknade min lilla rosa sjalsamling jag hade så jag bestämde mig för att det var dags att köpa lite nytt. Är hemma hos mina föräldrar i dalarna men hemma i Göteborg väntar en ny indio scilla på mig. Jag har även precis köpt en rosa gauze och en smal zara candy att se fram emot. Känns helt galet för jag har bara köpt begagnade sjalar förut och nu har jag helt plötsligt (eller ja, snart i alla fall) tre helt nya sjalar. :app:

Sen fattas bara en katiwrap cherrypie, neobulle margot och eventuellt en hoppe miami så kommer jag ha den ultimata rosa sjalsamlingen :mrgreen:
Då kommer vi att ha Scilla och smal Candy gemensamt :D ! Båda tillräckligt sköna redan som fabriksnya. Jag skulle kanske önska att Scillan var mer rosa och mindre lila dock. Du får berätta vad du tycker om dina nyförvärv sedan!
Bara två dagar kvar tills jag får komma hem och gosa med min scilla :loving:
Skönt att båda ska vara okej från början och inte kräver jättemycket användning för att bli mjuka och sköna. Jag hade en rosa miami som knappt var använd av den förra ägaren och vilken tid det tog att få den mjuk och mysig. Och när den väl var det så sålde jag den vilket jag ångrar lite nu.

Mist: Jag beställde scilla direkt från didymos.

Bilder kommer såklart :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?