Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
mari_tres skrev:
thowida skrev:är de elastiska eller vävda? :love:
Dom är gewebte :tumup: :lol:
vävda alltså ;)

Det finns dock trikåsjalar också :D
Av Jinxan
Dorislina skrev:Undra om det finns någon officiell hemsida för Dolcino? Som jag förstår det heter dom något annat också, i af om man läser på Thebabywearer (fast just nu minns jag inte namnet :oops: ). Fina ser dom ut att vara iaf. :loving:
http://dolcino.ch/ :tumup:
Av Jinxan
Dorislina skrev:
JinxLinda skrev:
Dorislina skrev:Undra om det finns någon officiell hemsida för Dolcino? Som jag förstår det heter dom något annat också, i af om man läser på Thebabywearer (fast just nu minns jag inte namnet :oops: ). Fina ser dom ut att vara iaf. :loving:
http://dolcino.ch/ :tumup:
Tack, nu slapp jag googla. 8) :tumup:
Det var lättare än så ;) på sidan med sjalarna så fanns adressen på en bild :D
Användarens profilbild
Av hcvc
Jag har provat en Dolcino 8) . Tycker den var rätt lik en Easycare i kvaliteten, dvs mjuk och tunn men alldeles för elastisk för min smak. De har fina färger tycker jag. Har tyvärr bara sett en beige, beige, beige. Såg ut som vanilj, nougat, choklad big-pack, om det nu hade funnits.
Av Jinxan
hcvc skrev:Jag har provat en Dolcino 8) . Tycker den var rätt lik en Easycare i kvaliteten, dvs mjuk och tunn men alldeles för elastisk för min smak. De har fina färger tycker jag. Har tyvärr bara sett en beige, beige, beige. Såg ut som vanilj, nougat, choklad big-pack, om det nu hade funnits.
Åh jag som gillar EC :D
Användarens profilbild
Av hcvc
Tyvärr är de väl ungefär lika dyra som EC, va?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?