Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsisen
väldigt kul dag i dag ... blev stoppas av två äldre damer i en barnaffär i dag ville veta vad det var för fint som jag hade på magen ... och det var itne bara lillan dom menade ... dom tittade noga på sjalen frågade hur man gjorde så jag fick ta av mig sjalen och demonstrera med min hemasydda ringsjal :D .... efter ett tag ville dom veta hur man kunde få tag på sjalar så jag rekomenderade sjalbarn och dom sa dom skulle säga åt sina döttrar att dom skulle gå i dit och skaffa sig en sjal ... måste säga det var väldigt kul att få visa för första gången :vågen:

BildBild
Av eamane
Oh vad kul!
Användarens profilbild
Av korell
Skoj! :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Kul att de inte bara tittade och pekade utan faktiskt också vågade fråga :lol:
Användarens profilbild
Av kajsisen
sanna73 skrev:Kul att de inte bara tittade och pekade utan faktiskt också vågade fråga :lol:

ja det var väldigt kuligt ... och i dag när jag var på fiket här i avan kom en annan mamma fram med sin lilla och ville höra hur man får tag på en sjal ..... grymt kul

BildBild
Användarens profilbild
Av Ami
Kul! Man blir alltid så glad när någon är intresserad av sjal. :D
Användarens profilbild
Av mimpen
kajsisen skrev:
sanna73 skrev:Kul att de inte bara tittade och pekade utan faktiskt också vågade fråga :lol:

ja det var väldigt kuligt ... och i dag när jag var på fiket här i avan kom en annan mamma fram med sin lilla och ville höra hur man får tag på en sjal ..... grymt kul
Men shit alltså. Aldrig är det då nån som frågar mig! Det har nog aldrig hänt tror jag...
Användarens profilbild
Av mammahappy
VAd kul!
Här brukar jag bli påhoppad lite titt som tätt.
Mest blir folk förvånade att det faktist sitter en bebis där innanför sjalen!
Men som du sa! Skoj att folk frågar å inte bara stirrar!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?