Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maria Segedi
Slank ju in på hemköp på väg hem från min låååångpromenad med Amaltea igår. I kassan ser jag en bekant tant ( jehovas som knackat dörr en gång och bor nära mig ). Hon går fram till vakna Isabelle i sjalen och hälsar på henne och talar om för den gamle gubben framför mig hur bra det är att bära sina barn :vågen: Att hon med gjorde det, att så gör urfolken och att det är bevisat att det minskar risken för psyskiska sjukdomar i vuxenlivet. Gubben hade 8 egna barn och en hel drös barnbarn och barnbarnsbarn och han höll med om att barn ska bäras på :vågen:

Och min mormor har berättat att hennes bror var sist till skolan och först hem för att han ammade till 7 års ålder! Mormor fick sammanlagt 11 syskon varav hon och 3 bröder överlevde. Var det kanske vanligare förr med det som kommit tillbaka? Att bära och amma länge :app:

Sedan var det 3 tanter i bredd som jag såg på långt håll att de pekade mot mig och log och en hel del andra som tittade oxå men vissa vill inte att jag ska se att de kikar :mrgreen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:D :tumup:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?