Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Sia skrev:
Droppen skrev:
lena_l skrev: Jag vill ha en sjal som är mjuk, tunn, lite elastisk.
Kan ni inte locka mig med era bästa förslag på sjalar som är mjuka, tunna och fiiiina? :heart:
EASY säger jag! :tumup:
:iagree:
Hm, de där raka ändarna.... :hmm: Jag är skeptisk, men funderar ändå lite grand... :roll: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Jemmah
lena_l skrev: Hm, de där raka ändarna.... :hmm: Jag är skeptisk, men funderar ändå lite grand... :roll: :mrgreen:
Säkert lite OT men det här med raka och/eller sneda ändar... Har ni alltid precis lagom mycket sjal så att knutarna hamnar där ändarna smalnar av? Alltså exakt lagom lång sjal och en (minst) för varje knytning?

Jag :heart: min easy i alla fall, utan sneda ändar!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jemmah skrev:
lena_l skrev: Hm, de där raka ändarna.... :hmm: Jag är skeptisk, men funderar ändå lite grand... :roll: :mrgreen:
Säkert lite OT men det här med raka och/eller sneda ändar... Har ni alltid precis lagom mycket sjal så att knutarna hamnar där ändarna smalnar av? Alltså exakt lagom lång sjal och en (minst) för varje knytning?

Jag vill alltid knyta på fullbredd, så jag tycker bara att långa ändar är i vägen :roll:
Av Löv
mari_tres skrev:
Jemmah skrev:

Jag vill alltid knyta på fullbredd, så jag tycker bara att långa ändar är i vägen :roll:
Jag knyter oxå på fullbredd och tycker det är snyggt/smidigt med avsmalnande ändar... Det är lättare att göra knuten har jag en känsla av. :hmm: Kan vara inbillning... :mrgreen:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?