Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Jag vill bäääära! :cry: :cry: :cry: Varför blir mina barn stora så snabbt och varför har de så mycket spring i benen? Kan jag orka en graviditet till bara för att få bära mer?

Det är väldigt tur för mitt mammahjärta att mina barn ska få en liten kusin inom 3 veckor. Min syster har BF på söndag :heart: De har fått en mam av oss. Det är en muta för att jag ska få bära bebisen lite och jag tror det funkade.
Användarens profilbild
Av Silverälva
melon skrev:Jag vill bäääära! :cry: :cry: :cry: Varför blir mina barn stora så snabbt och varför har de så mycket spring i benen? Kan jag orka en graviditet till bara för att få bära mer?

Det är väldigt tur för mitt mammahjärta att mina barn ska få en liten kusin inom 3 veckor. Min syster har BF på söndag :heart: De har fått en mam av oss. Det är en muta för att jag ska få bära bebisen lite och jag tror det funkade.

Om inte Embla vore så himla blyg kunde du fått låna henne lite, hon vill bäras..... jämt.
Av Tyche
:heart: Visst är det jobbigt. Bärandet är så himla mysigt och det blir som ett hål när barnen är stora och vill gå själva.
Jag har två anledningar att skaffa ännu ett barn. Den största är bärandet :heart: den något mindre är en helt underbar velourdress från katvig som båda barnen vuxit ur för lääänge sen.
Användarens profilbild
Av melon
mist skrev:Om inte Embla vore så himla blyg kunde du fått låna henne lite, hon vill bäras..... jämt.
:heart:

Tyche skrev::heart: Visst är det jobbigt. Bärandet är så himla mysigt och det blir som ett hål när barnen är stora och vill gå själva.
Jag har två anledningar att skaffa ännu ett barn. Den största är bärandet :heart: den något mindre är en helt underbar velourdress från katvig som båda barnen vuxit ur för lääänge sen.
2 anledningar så goda som någon! :fnissa:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?