Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Varför är man så dum och köper en sjal på fredag? :notworking:
Att jag aldrig lär mig! :duh: Nu måste jag vänta ända tills på måndag, och det är nästan en hel evighet. :lol:

Väntar du hem någon ny sjal (eller sele då)?

Och så måste jag till IKEA också, nu har jag slut på krokar; måste köpa en till hänga-över-dörren grej. :tumup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Vill det sig riktigt illa så får inte säljaren sina pengar förrän på måndag, och då kanske du får vänta ännu en dag :wink:

:klappa:
Användarens profilbild
Av Droppen
vi får hoppas du lär av dina misstag! :tumup:

vad vad vad???
Av Lenaskeå
JinxLinda skrev:Varför är man så dum och köper en sjal på fredag? :notworking:
Att jag aldrig lär mig! :duh: Nu måste jag vänta ända tills på måndag, och det är nästan en hel evighet. :lol:

Och så måste jag till IKEA också, nu har jag slut på krokar; måste köpa en till hänga-över-dörren grej. :tumup:
Jag hade tur, fick min didy Moln idag!! Men jag håller med dig, ibland vill maninte ha helg!! :lol:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Mm...jag vet, att det är dumt?! Jag brukar lyckas genomföra mina affärer på torsdag em/kväll..då får man vänta ännu längre känns det som... 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lenaskeå skrev:
JinxLinda skrev:Varför är man så dum och köper en sjal på fredag? :notworking:

Jag hade tur, fick min didy Moln idag!! Men jag håller med dig, ibland vill maninte ha helg!! :lol:
:eld: Berätta mer!!
Av Löv
Ja, att man aldrig lär sig!! Men en som väntar på något gott... Vad blev det? 8)

Krokar från Ikea, vilken bra idé! :notes:
Av Jinxan
mari_tres skrev:Vill det sig riktigt illa så får inte säljaren sina pengar förrän på måndag, och då kanske du får vänta ännu en dag :wink:

:klappa:
Pengarna skulle vara inne senast 15.00 och den skulle skickas idag (även om nu pengarna kanske skulle bli försenad av någon anledning)
Droppen skrev:vi får hoppas du lär av dina misstag! :tumup:

vad vad vad???
Det verkar inte som om jag lär mig, har gjort samma tabbe tidigare :D
En hoppe blev det denna gång :D
Lenaskeå skrev: Jag hade tur, fick min didy Moln idag!! Men jag håller med dig, ibland vill maninte ha helg!! :lol:
:kamera: bilderna då?
Jennelii skrev:Mm...jag vet, att det är dumt?! Jag brukar lyckas genomföra mina affärer på torsdag em/kväll..då får man vänta ännu längre känns det som... 8)
Ja det kan jag tänka mig, för man får ju faktiskt vänta längre :D En hel dag, och då blir det inte bara en evighet utan många evigheter! :lol:
lena_l skrev:Ja, att man aldrig lär sig!! Men en som väntar på något gott... Vad blev det? 8)

Krokar från Ikea, vilken bra idé! :notes:
En hoppe
Ja krokarna är riktigt bra! :tumup: Från början var de tänkt till att ha tjafs som morgonrockar och sånt på. Knasigt av sambon att tro något sånt
Av sjaltokan
lena_l skrev:Krokar från Ikea, vilken bra idé! :notes:
Japp de är toppen, precis lagom till att hänga sjalar på.. :tumup:
Av Jinxan
thowida skrev:
Ja! :D

De finns i längre än sex krokar va? :hmm: Vore praktiskt att köpa en större och flytta den här lilla till badrummet uppe
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag vill också vänta på nåt fint. :love: Jag har slutat med mitt sockerberoende, så nu gödslar jag mitt köpberoende till sambons stora förtret. 8)
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
thowida skrev:

De finns i längre än sex krokar va? :hmm: Vore praktiskt att köpa en större och flytta den här lilla till badrummet uppe
Inte vad jag har sett i alla fall.. :roll:
Av Jinxan
thowida skrev:
JinxLinda skrev:
thowida skrev:

Kollade på IKEA men kunde inte hitta någon :(

sapos skrev:Oh en ny sjal! vilken hoppe?? :vågen:
Det märks på måndag 8)
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
thowida skrev:
JinxLinda skrev:
thowida skrev:

Kollade på IKEA men kunde inte hitta någon :(
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90061249 8)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?