Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Upia
Vi bär inte Oliver så ofta längre sträckor men här om helgen tog vi en sväng på stan och lämnade vagnen hemma. Först gick det bra men efter att vi hade fikat ville han inte alls längre. Han hängde baklänges med ryggen och huvudet och skrek. Vi fick byta till att jag bar honom på höften istället men det var ganska tungt för mig.

Jag började fundera på om det kunde vara jobbigt för honom att hålla överkroppen uppe eftersom att Becon går ganska lågt i ryggen på honom numera. Risken finns att han bara tyckte att det var tråkigt, han kan ju protestera rätt vilt i vagnen också men jag ville höra om någon har några erfarenheter som stödjer eller fäller min teori.

Kan det vara så att Becon är för liten för honom?
Användarens profilbild
Av mammagumman
Min syster bär sin flicka som är 2 år och tre månader i Beco 4th (som jag dessutom tror har lite lägre ryggstöd) på ryggen utan problem. Det var nog bara dagsformen, eller så kanske han ville gå :siishah:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Upia skrev:Tack för svar! :)

Då kan jag inte motivera att köpa en ny sele alltså... jag får hitta på en annan ursäkt ;)
Jag försöker använda det motivet för att få köpa en ny och högre sele åt vår tös. Hon somnar nästan alltid när vi bär henne på ryggen, och då hänger huvudet bakåt på henne, så vi behöver verkligen hitta en lösning. Det blir ju tyngre att bära när de lutar sig utåt också, så jag tycker att du ska testa en annan sele om du har möjlighet!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?