Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Krumelurmamman skrev:
Tror du kommer vänja dig vid Becon :)
Hoppas det. Hur svårt kan det vara? Uppenbarligen för svårt för mig. :hmm: Försökte flera ggr igår och det blir bara knas... Nu ligger becon här och glor på mig... Dummma!! :hopmad:
Av Enid
För mig har det gått i perioder, just nu blir jag tokig på alla meter tyg i en sjal, de knölar sig alltid någon stans och jag har inte alls tålamod eller vanan längre men det är nog påväg att vända igen känns det som. För två år sedan var det bara sjal som gällde, då tyckte jag det var bökigt och obekvämt med sele istället och sjalen fixade jag upp i ett naffs. Det beror nog lite på årstid också :hmm: , på vintern är det rätt otympligt med lång sjal i äckliga slasket.
Av Löv
Och kan ni tänka er? Hem kommer mannen och säger "det kan väl inte vara så svårt". Nu sitter bebis som en smäck hos sin pappa på magen i becon. :whut: :siishah:

Det krävs alltså en ingenjör för att fixa en beco? 8)
Användarens profilbild
Av Amaltea
Jag är nog för sjal på magen och sele på ryggen, tror jag.
Hur man på ett säkert sätt på egen hand får upp en bebis i sjal på ryggen är ännu ett mysterium för mig :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag klarar inte selar, får ont i axlarna av dem och remmarna skär in under armarna. Obehagliga bara.
MeiTai har jag aldrig lyckats få till heller så det känns bra. Där blir det bara tungt och remmarna skär in i axlarna.
Jag är en sjalperson. Sörjer bara att jag inte får bära så ofta. Får tvinga till mig ett sjalmys ibland. :)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?