Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jennyln
Jag har några sjalar, men funderar på ett nytillskott! :hmm: . Svårt att välja då man är lite ovan. Vad är det för skillnad på alla?

Den jag använder nu mest är Föräldrar o Barns ringsjal som alltid ligger i bilen - då vid hämtning/lämning vid dagis, in på affären snabbt korta stunder.

De längre stunderna har jag nu haft en trikåsjal LOOMA som är så skön o ingosad, köpte den ny. Använt den till min son som nu är 8,5 månad. Börjar bli lite tungt då han väger 11-12 kg.

Har en långsjal Hoppedix som jag mest burit vår dotter i. Men det var länge sedan nu.

Har även en Huggababy som jag använt ett fåtal gånger då den känns så klumpig. Ringarna är små o svåra att reglera.

Bär oftast till/från bilen, o när det lagas mat. Tips på ngt att shoppa eller ngn som vill byta?
Har inte testat några andra sjalar än de jag har hemma.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tycker också en didymos :heart: och kanske en bra sele, typ Beco eller Angelpack eller så.

Annars finns det ju många långsjalar att prova, typ Bebina, Gause och Easycare. Vad gillar du för färger? Mönster?
Användarens profilbild
Av jennyln
Jag gillar klara o naturfärger, de jag har hemma nu är orange, natur, rosa, svart/rosa o grå.
Mönster har jag inte funderat på...
Didymos - är det en långsjal? Diagonalvävd.
Användarens profilbild
Av mari_tres
jennyln skrev:Jag gillar klara o naturfärger, de jag har hemma nu är orange, natur, rosa, svart/rosa o grå.
Mönster har jag inte funderat på...
Didymos - är det en långsjal? Diagonalvävd.
Didymos finns i olika modeller, tex Wellen, indio, nino, randiga didy och några andra. Det är mao lätt att hitta någon man tycker är snygg :mrgreen:
Av sjaltokan
Ja är ju också didy fantast, annars är väl en bra sele att rekommendera. Det är ju rea på beco hos tiny tots just nu annons åt höger...
Användarens profilbild
Av Filantra
Och jag som är zara-frälst vill naturligtvis rekommendera Ellevill Zara, en vävd långsjal med ett mönster invävd som ger struktur åt tyget, extremt lättknuten och avlastar väldigt bra. Och finns i många supersnygga färger.
Användarens profilbild
Av jennyln
Tack snälla, ska nu botanisera i detta.
Ha en fortsatt trevlig helg, hälsn. jenny

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?