Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
sjalgalen skrev:Hrm, jag har 5 långa vävda, om man räknar bort ett par som jag är lite osäker på vad de är för något. Är de också i den kategorin har jag 7....

ÄLSKAR mina vävda!
Vilka är det du är osäker på då? :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Chalottentotten skrev:
Jemmah skrev:
Chalottentotten skrev:En, och den är jag inte kompis med ännu, tycker den är för tjock. Fast det motiverar ju att köpa några fler så jag har några som jag tycker om :lol:
Vad har du?
En Didy Karibik
Jag som har fått för mig att den är rätt tunn :hmm: Fiiin är den iallafall!! :love:
puh skrev:Räknar tyst: 1 stork, 1 wellen, 1 mimmis skrynklig, 1 skrynklig gås, 2 hoppe

Sex stycken - känns som en bra siffra att stanna vid :)

Mer än fem kan ju inte vara konstigt!!!??? :hmm: Kom igen nu! Jag menar jag är ju fortfarande bara nybörjare och mkt begränsad innan inköp och här hänger det 6 långa vävda 8) Fast jag sjalträffar ju mari_tres & Boadicea så man kanske har fått lite sned bild av vad som är "normalt" :wink:
Ja, det gäller ju att noga välja vilka man jämför sig med :Hahaa: Själv tror jag att Sacha är ganska normal :floet2:
Användarens profilbild
Av mica
1 Didy Julian
1 Stork Anna
1 Didy Lisa
= 3 st
Och jag bär aldrig aldrig i sjal *storgråter*
Jag bär ju bara korta stunder och har över lag gjort så hela tiden med tvillingarna. Det stämde inte så bra att bära bara ena bebisen för mig. Och två klarade jag inte av att bära. Jämfört med storebror när jag bar en hel del och ändå tyckte det inte var så mycket.

Jag har ångest över hur jag ska göra. Å ena sidan så är det ju inte snällt mot sjalarna att bara ligga där och det är ju en hel del pengar låsta i dem, å andra sidan klarar jag inte av att sälja dem.

I övrigt så äger jag 1 st Ergo denim, 1 st Beco 4th gen, 1 st Close2You, 1 st Cozy meitai, 1 st Ringo, 1 st Babyheaven ringsjal, 1 st BabyBundler trikå samt ett bärskydd. Men det var ju inte dessa som efterfrågades här. :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
mari_tres skrev:
sjalgalen skrev:Hrm, jag har 5 långa vävda, om man räknar bort ett par som jag är lite osäker på vad de är för något. Är de också i den kategorin har jag 7....

ÄLSKAR mina vävda!
Vilka är det du är osäker på då? :D
Mimmis är vävda sjalgalen :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Till er som känner att ni kanske har lite för många sjalar!

Nu får ni faktiskt räkna själva om ni vill veta :wink: tänker inte göra allt jobbet åt er 8)

Ella roo La rae, Aloe

Krinklad brun

Perla rosa

skrynklig gås Oliv, körsbär
slät gås Orange

Rebozo robust

BB-slen: Green Paprika, Passionsfrukt

Bebina Regnbåge

Neobulle Simon

Hoppediz Tunn Panama

Amazonas Antigua Orangeruta

Didymos: Liljor Petrol, Jim, Simon, Indio Kisel, Natur, terracotta, Natur/braun, Wellen brun

Easycare: Öken, Hav, Eld, Regnskog
Användarens profilbild
Av zero.sara
mari_tres skrev:Till er som känner att ni kanske har lite för många sjalar!

Nu får ni faktiskt räkna själva om ni vill veta :wink: tänker inte göra allt jobbet åt er 8)

Ella roo La rae, Aloe

Krinklad brun

Perla rosa

slät gås Orange

Rebozo robust

Bebina Regnbåge

Neobulle Simon

Hoppediz Tunn Panama

Didymos: Liljor Petrol, Jim, Simon, Indio Kisel, Natur, terracotta, Natur/braun, Wellen brun

26 får jag det till :urule:
Användarens profilbild
Av Jemmah
zero.sara skrev:
mari_tres skrev:Till er som känner att ni kanske har lite för många sjalar!

Ella roo La rae, Aloe

Krinklad brun

Perla rosa

slät gås Orange

Rebozo robust

Bebina Regnbåge

Neobulle Simon

Hoppediz Tunn Panama

26 får jag det till :urule:
:vågen: 26 it is :urule:
Kom just på nåt. Har man så många kan man se det som en pensionsförsäkring eller nåt, bra att ha i sämre tider. Sjalmarknaden går bättre än börsen i alla fall.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jemmah skrev: :vågen: 26 it is :urule:
Kom just på nåt. Har man så många kan man se det som en pensionsförsäkring eller nåt, bra att ha i sämre tider. Sjalmarknaden går bättre än börsen i alla fall.
:Hahaa:

8)
Av Sia
Jag bär aldrig längre, men jag har:
en röd stork,
en Didy Lisa,
en vit mimmis,
en ergo,
en moby trikå,
och jag säljer dom aldrig!!
Användarens profilbild
Av sacha42
mari_tres skrev:
Chalottentotten skrev:
Jemmah skrev:
Chalottentotten skrev:En, och den är jag inte kompis med ännu, tycker den är för tjock. Fast det motiverar ju att köpa några fler så jag har några som jag tycker om :lol:
Vad har du?
En Didy Karibik
Jag som har fått för mig att den är rätt tunn :hmm: Fiiin är den iallafall!! :love:
puh skrev:Räknar tyst: 1 stork, 1 wellen, 1 mimmis skrynklig, 1 skrynklig gås, 2 hoppe

Mer än fem kan ju inte vara konstigt!!!??? :hmm: Kom igen nu! Jag menar jag är ju fortfarande bara nybörjare och mkt begränsad innan inköp och här hänger det 6 långa vävda 8) Fast jag sjalträffar ju mari_tres & Boadicea så man kanske har fått lite sned bild av vad som är "normalt" :wink:
Ja, det gäller ju att noga välja vilka man jämför sig med :Hahaa: Själv tror jag att Sacha är ganska normal :floet2:
Sacha är normal :this: Jag lovar 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
sacha42 skrev:
mari_tres skrev:

Det betvivlar jag inte en sekund! För det skulle isåfall innebära att jag också är på väg mot galenskapen :whut:

Nu ska jag surfa in på Ebay, jag har ju bara 4 indiosar ju!! :siishah:
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
sacha42 skrev:
mari_tres skrev:

Det betvivlar jag inte en sekund! För det skulle isåfall innebära att jag också är på väg mot galenskapen :whut:

Och jag har bara 3 och känner mig helt plötsligt helt normal som har 3 av samma sjal.. :loving:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev: Och jag har bara 3 och känner mig helt plötsligt helt normal som har 3 av samma sjal.. :loving:
:Hahaa: Jag har som mest haft två av samma sjal (samma färg, men olika längd) Först var det med Indio natur, en på strax under 4 meter och en strl 6. Bytte bort den korta och har kvar den långa. Andra sjalen var med brun Wellen, hade en strl 5 och en 6:a hemma samtidigt... och så säger folk att de är svåra att få tag på :Hahaa: 8) Sålde iaf 5:an och har kvar 6:an.

:hellu:
Användarens profilbild
Av sacha42
thowida skrev:
mari_tres skrev:
sacha42 skrev:
mari_tres skrev:

Och jag har bara 3 och känner mig helt plötsligt helt normal som har 3 av samma sjal.. :loving:
:fnissa:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?