Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Jemmah skrev:Jag har "råkat" köpa två sjalar i helgen :oops:
Seså, ut med språket nu! Du vet väl att du har anmälningsplikt? :wink:
Av Löv
mari_tres skrev:
:iagree:

Å, så kul, fler bekännelser!! Vad hardu köpt? :eld: :app:
Användarens profilbild
Av Jemmah
lena_l skrev:
mari_tres skrev:
:iagree:

Å, så kul, fler bekännelser!! Vad hardu köpt? :eld: :app:
:nono: Ni får vänta på bilder :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jemmah skrev:
Mäh, du bara retas ju!! :hopmad: :pc:

:wink:

Är det beställt från Sverige eller måste vi vänta en vecka eller så?
Användarens profilbild
Av sanna73
Bild Så många sjalberoenden på ett ställe

(Skrattade så jag grät åt kajakhistorien :Hahaa: )
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jemmah, hur råkar man? Snubblar på tangenterna och bara "råkar" klistra in sitt kontonummer och adress på rätt ställe?

lena_l, grattis till köpet!
Användarens profilbild
Av Jemmah
mari_tres skrev:
Jemmah skrev:

Nä, det är inget speciellt eller spännande eller ovanligt eller så, bara nytt för mig! Hur länge ni får vänta beror på säljarna och fotografen här hemma...
Av Jinxan
Jemmah skrev:
mari_tres skrev:
Jemmah skrev:

Nä, det är inget speciellt eller spännande eller ovanligt eller så, bara nytt för mig! Hur länge ni får vänta beror på säljarna och fotografen här hemma...
Samma sekund sjalen kommer innanför dörren ska den fotograferas :this: ;)
Av gnurf
Vi kanske skulle starta en omröstning på hur många sjalar som krävs för att sjalgarderoben ska räknas som komplett?
Fast på det här forumet så är väll risken att kategorin "drömmer om att flytta till ett större hus för att få plats med alla sjalar jag behöver" vinner överlägset.

En fördel med en sjalsamling jämfört med tex en skosamling är att sjalsamlingen väger mindre. Syrrans sambo var INTE glad när de skulle flytta och han skulle hjälpa till att bära hennes skor....
Användarens profilbild
Av Jemmah
zmurfan skrev:Jemmah, hur råkar man? Snubblar på tangenterna och bara "råkar" klistra in sitt kontonummer och adress på rätt ställe?
Typ... eller så många sjalar att prova så lite tid, lilla G växer så fort :rodna:
Användarens profilbild
Av Jemmah
gnurf skrev:Vi kanske skulle starta en omröstning på hur många sjalar som krävs för att sjalgarderoben ska räknas som komplett?
Fast på det här forumet så är väll risken att kategorin "drömmer om att flytta till ett större hus för att få plats med alla sjalar jag behöver" vinner överlägset.

En fördel med en sjalsamling jämfört med tex en skosamling är att sjalsamlingen väger mindre. Syrrans sambo var INTE glad när de skulle flytta och han skulle hjälpa till att bära hennes skor....
Men det kommer ju nya sjalar hela tiden; zara och neobulle och katiwrap och allt vad de nu heter :hopmad: Så komplett är väl när man provat allt man vill och sparat det man verkligen vill ha... och inget nytt kommer ut på marknaden :)
Av sjaltokan
Jemmah skrev:
gnurf skrev:Vi kanske skulle starta en omröstning på hur många sjalar som krävs för att sjalgarderoben ska räknas som komplett?
Men det kommer ju nya sjalar hela tiden; zara och neobulle och katiwrap och allt vad de nu heter :hopmad: Så komplett är väl när man provat allt man vill och sparat det man verkligen vill ha... och inget nytt kommer ut på marknaden :)
Typ eller i alla fall tills det inte finns mer man vill prova.. :iagree:
Av Löv
thowida skrev:
Jemmah skrev:
Typ eller i alla fall tills det inte finns mer man vill prova.. :iagree:
...och barnet inte längre vill bli buret.

Hoppas det dröjer läääänge... :app:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?