Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Vad vacker den är! Första bilden blir helt underbar hur den glänser på dina axlar. Den var väldigt fin.
Användarens profilbild
Av Silverälva
Åh, idag var på på klädbytardag och B satt i Vogeln och :loving: vi älskar verkligen den här sjalen! :heart: Och vad skönt det var med en rejäl sjalning igen, vi har burit för lite på ett bra tag!
Användarens profilbild
Av Silverälva
mari_tres skrev::love: ljuvlig! Men den är inge skön att bära i, va? :roll: :wink:

Näääääääääääääää, jätteäcklig och dum och hård och...... :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
mist skrev:
mari_tres skrev::love: ljuvlig! Men den är inge skön att bära i, va? :roll: :wink:

Vad bra :lol:

Är fåglarna jämförbar med någon annan didy? Visst har du haft en fåglar med bomull också?
Användarens profilbild
Av Silverälva
mari_tres skrev:
mist skrev:

Vad bra :lol:

Är fåglarna jämförbar med någon annan didy? Visst har du haft en fåglar med bomull också?
Bomullsfågel är tjock, alla fall den jag hade. Den här som jag har nu är den tunnaste didy jag haft, så det går inte att jämföra med någon annan, men i knytning påminner den möjligtvis om ellips, väldigt lättknuten, väldigt stadig och ändå mjuk!
Användarens profilbild
Av mari_tres
mist skrev:
Bomullsfågel är tjock, alla fall den jag hade. Den här som jag har nu är den tunnaste didy jag haft, så det går inte att jämföra med någon annan, men i knytning påminner den möjligtvis om ellips, väldigt lättknuten, väldigt stadig och ändå mjuk!
Enda ellipsen jag klämt på var i siden/kashmir så just den jämförelsen sa nog inte så mycket :lol: men jag gissar på att den isåfall är snäppet tunnare än min nino som är en av de tunnaste didy jag har.
Men det är alltså snarare materialet än vilken typ det är som är det viktiga eller?
Användarens profilbild
Av Silverälva
mari_tres skrev:
mist skrev:
Enda ellipsen jag klämt på var i siden/kashmir så just den jämförelsen sa nog inte så mycket :lol: men jag gissar på att den isåfall är snäppet tunnare än min nino som är en av de tunnaste didy jag har.
Men det är alltså snarare materialet än vilken typ det är som är det viktiga eller?
Alltså, jag inbillar mig att de nyare sjalarna från didy alla är mycket tunnare än de tidigare, min cashmere kändes också tunnare än valiga inido och den här är ännu lite tunnare. ingen av mina tidigare silkessjalar är så här tunn! Bomullsvogel var ju ett par år sedan den gjordes, så mycket har väl hunnit hända. Sen har jag ju bara känt på en bomullspippi också, alla kanske inte är så tjocka?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?