Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elflin
Har fått ett (kärt) bekymmer 8)

Vilken sjal ska vi ha till Linnea?

Sinon tycker jag är för svajig, jag får spänna om den hur många gånger som helst, Acs:en som jag älskar (Tack Tinaw! :loving: ) tycker maken har för långa snedskurna ändar. Han gillar hoppen (att bära Linus i, klumpigt med Linnea) och vill nog gärna ha något liknande. Det blir för mycket tyg med hoppen, hon är ju inte så stor än, 55cm och 4,7kg.

Överös mig med idéer på sjalar som är stadiga men inte så breda som hoppen!
Av sjaltokan
Elflin skrev:Har fått ett (kärt) bekymmer 8)

Vilken sjal ska vi ha till Linnea?

Sinon tycker jag är för svajig, jag får spänna om den hur många gånger som helst, Acs:en som jag älskar (Tack Tinaw! :loving: ) tycker maken har för långa snedskurna ändar. Han gillar hoppen (att bära Linus i, klumpigt med Linnea) och vill nog gärna ha något liknande. Det blir för mycket tyg med hoppen, hon är ju inte så stor än, 55cm och 4,7kg.

Överös mig med idéer på sjalar som är stadiga men inte så breda som hoppen!
¨
Didymos eller Zara.. :loving:
Zara har dock långa snedskurna ändar med gamla modellen är bara 60 bred.
Didymos är 65 bred och min favorit.
Användarens profilbild
Av Elflin
Det låter som om jag skulle bli tvungen att dra ihop en sjalträff! ( :loving: ) Så får jag ju chansen att klämma på en massa olika...
Tack för alla tips!
Av Jinxan
Fast WBS (tidigare BBS) ska ju vara en väldigt stadig trikåsjal, den kanske vore något till Linnea?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?