Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Hur många här har handlat sjal från tyska e-bay? Tycker ni att det fungerar bra och vad har ni fått betala?

:mrgreen: (nyfiken)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har köpt både till mig och till andra. Det har funkat bra.
Nu var det så länge sedan så jag minns inte vad jag betalade.

Är det någon särskild sjal du är på jakt efter?
Användarens profilbild
Av mari_tres
:hellu:

jag har handlat några, priset beror ju på vad man är villig att betala och hur gärna man vill ha sjalen :wink: portor brukar gå på ca 15 € och det är bra om man hör efter med säljaren om den kan skicka till Sverige (om det inte står redan vill säga).
Användarens profilbild
Av Kaja
Funkat bra. Jag har betalat 8-9 euro i Porto. Det högre portot 15-17 är om de skickar rekommenderat, något som alla tyskar verkar ha pippi på... Kolla även österrikiska eBay! De kan ibland ha grejer som inte finns på tyska eBay. Och, maila säljaren och fråga om de kan tänka sig att skicka till Sverige, även om det står "bara till Tyskland" i annonsen, och kolla då samtidigt upp portot innan du bjuder.

Stämningen på eBay är MYCKET trevligare och artigare än på Tradera. Jag har gjort MÅNGA affärer på tyska, österrikiska, holländska, amerikanska, kanadensiska, australiensiska och engelska eBay och aldrig känt mig missnöjd efteråt. Många gånger så skickar de med små presenter utöver det man har handlat och flera gånger är det inslaget i silkespapper med små handskrivna meddelanden.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag har blivit så sugen på att skaffa mig fler indios och det verkar vara ganska bra utbud och relativt ok priser.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?