Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Idag när jag hämtade 9-åringen i skolan så tog jag Arvid i sjalen istället för i vagnen eftersom jag nu fått hem koftan jag beställde från ELLOS. Den fungerade suveränt som bärskydd!! Fick positiva kommentarer om hur mysigt och praktiskt det verkade. Och ja, det är är det ju :app: Vovven min var också glad eftersom vi kunde gå promenix i skogen när vi inte hade stor klumpig vagn med oss. Bild
Användarens profilbild
Av katha
JennyB73 skrev:Idag när jag hämtade 9-åringen i skolan så tog jag Arvid i sjalen istället för i vagnen eftersom jag nu fått hem koftan jag beställde från ELLOS. Den fungerade suveränt som bärskydd!! Fick positiva kommentarer om hur mysigt och praktiskt det verkade. Och ja, det är är det ju :app: Vovven min var också glad eftersom vi kunde gå promenix i skogen när vi inte hade stor klumpig vagn med oss. Bild
Vad är det fär superkofta?! :)
Av Hell Cat
katha skrev:
JennyB73 skrev:Idag när jag hämtade 9-åringen i skolan så tog jag Arvid i sjalen istället för i vagnen eftersom jag nu fått hem koftan jag beställde från ELLOS. Den fungerade suveränt som bärskydd!! Fick positiva kommentarer om hur mysigt och praktiskt det verkade. Och ja, det är är det ju :app: Vovven min var också glad eftersom vi kunde gå promenix i skogen när vi inte hade stor klumpig vagn med oss. Bild
Vad är det fär superkofta?! :)
Hittar ingen bild på ELLOS, kanske den är slut för den kostade bara 99:- Men jag har lovat foto, det kommer typ snart 8)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?