Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Bubbi skrev:
Muuminmamman skrev:jag funderar på den här i hennes hampagarn http://knitty.com/ISSUEspring06/PATTanatolia.html men hon hade inte tillräckligt i grönt och orange, så jag tänkte att om man kanske gör den med kortare ärmar så borde det funka?

/MuuM
Nej, inte kortare ärmar.
Bättre köpa ett annat garn istället.
Jag har gått och blivit så förtjust i Marias garn på sistone. Du har inte tittat där?
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Bubbi skrev:
Muuminmamman skrev:jag funderar på den här i hennes hampagarn http://knitty.com/ISSUEspring06/PATTanatolia.html men hon hade inte tillräckligt i grönt och orange, så jag tänkte att om man kanske gör den med kortare ärmar så borde det funka?

/MuuM
Nej, inte kortare ärmar.
Jag har gått och blivit så förtjust i Marias garn på sistone. Du har inte tittat där?
Inte? Hmmm. ja, Marias är trevligt. Får kanske titta in där när vi varit på Knitlab? eller bangar du idag?

/MuuM
Av Ponyo
Muuminmamman skrev:
Bubbi skrev:
Bubbi skrev:

/MuuM
Nej, inte kortare ärmar.
Inte? Hmmm. ja, Marias är trevligt. Får kanske titta in där när vi varit på Knitlab? eller bangar du idag?

/MuuM
Jag ligger nerbäddad i sängen, och hoppas att jag mirakulöst ska bli frisk till kl 16.00 så att jag kan köpa garn. :roll:
Men det är kanske inte så schysst att dyka upp snorig och hostig.
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Muuminmamman skrev:
Bubbi skrev:
Bubbi skrev:

/MuuM
Nej, inte kortare ärmar.

/MuuM
Jag ligger nerbäddad i sängen, och hoppas att jag mirakulöst ska bli frisk till kl 16.00 så att jag kan köpa garn. :roll:
Men det är kanske inte så schysst att dyka upp snorig och hostig.
Mja... Det vet jag inte om det är så snällt. Ska jag köpa fina ekologiska bomullsgarnet i blått och vitt till dig? :-)

Visslan, du kommer väl?

/MuuM
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:Nej, halva nöjet är ju själva inköpet av garnet. :lol:
Sant! Pallra dig ur sängen och kom då! ;-) Men du får inte klämma på några orangea, gröna eller bruna nystan. För jag vill inte ha förkylningen!

/MuuM
Av Ponyo
Muuminmamman skrev:
Sant! Pallra dig ur sängen och kom då! ;-) Men du får inte klämma på några orangea, gröna eller bruna nystan. För jag vill inte ha förkylningen!

/MuuM
Ingen risk. Det är de röda, vita, blå och grå som ligger i farozonen.
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Muuminmamman skrev:

/MuuM
Ingen risk. Det är de röda, vita, blå och grå som ligger i farozonen.
Ok, då kan du få komma. Så går vi till Marias sen. *skriver ut anatolia-beskrivningen*

/MuuM
Användarens profilbild
Av MuuM
Nu drar jag snart från jobbet och Bubbi hemifrån. Vi är väl där kring fyra. På Knitlab, alltså.

/MuuM
Användarens profilbild
Av MuuM
ellla skrev:hur var det då?? *nyfiken* gjorde ni några fynd???
Det största fyndet var faktiskt att Visslans man är min gamla cykelkompis! Ni vet den där fantastiska killen som alltid väntar på den som är sist, som alltid peppar en när man tröttnar och som nu är världens mest fantastiska pappa till deras lillkille. :loving:

Hur kul var inte det när han plötsligt stod där med en bebis på magen och vi alltså kände varandra alla tre! :-D

Och ja, det slank ner en del garner i påsen. Borstad suri, ekologisk bomull, babyalpacka... Ojojoj! Glömde dock fråga om Lenah säljer sin nystare, men det lär hon ju knappast göra.

/MuuM
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 267

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?