Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
maräng skrev:Jag tyckte den blå var jätteful () så jag röstar på den rosa!
exiteme skrev:Jag är blå, men den rosa är underbar.Och jag tycker nästan tvärtom fast jag är en rosa person
jazoo skrev:Du är så fin i blått på din avatar, så jag säger blått!
Amaltea skrev:Den rosa, tycker det blir för stor färgkontrast i mönstret på den blå.såhär känner jag också!
Panakeia skrev:Men det är nog det ena av två plagg som jag har i blått.Amaltea skrev:Den rosa, tycker det blir för stor färgkontrast i mönstret på den blå.såhär känner jag också!
Hade du frågat i oktober hade svaret kanske varit annorlunda!'
Dessutom e de rätt kul att du säger att du inte alls är en blå person när då väljer att klä di i blått på din avatar!
Isanna skrev:men att du väljer just den till avatar tror jag är ditt undermedvetna som talar till dig att du ska inse att du PASSAR FINFINT i blått!!Panakeia skrev:Men det är nog det ena av två plagg som jag har i blått.Amaltea skrev:Den rosa, tycker det blir för stor färgkontrast i mönstret på den blå.såhär känner jag också!
Dessutom e de rätt kul att du säger att du inte alls är en blå person när då väljer att klä di i blått på din avatar!
Panakeia skrev:Isanna skrev:men att du väljer just den till avatar tror jag är ditt undermedvetna som talar till dig att du ska inse att du PASSAR FINFINT i blått!!Panakeia skrev:Men det är nog det ena av två plagg som jag har i blått.Amaltea skrev:Den rosa, tycker det blir för stor färgkontrast i mönstret på den blå.såhär känner jag också!
men kanske inte just i kombo med bajsbrunt?!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?