- lör feb 28, 2009 16:33
från engelska hemsidan men de färger jag vill har är alla "Out of stock"
Surt, jag vill ju ha den imorgon helst!

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
mari_tres skrev:HAHAHA det var det jag menade att skriva, ser nu att jag skrivit imorgonjag brukar vilja ha det jag beställer typ igår
JennyB73 skrev:mari_tres skrev:HAHAHA det var det jag menade att skriva, ser nu att jag skrivit imorgonjag brukar vilja ha det jag beställer typ igår
Indah skrev:Vilken sida skulle du beställa ifrån och vilken sort/tyg/modell? Jag har nämligen upptäckt alla fina tyger som Kozy har och blev helt förälskad i Keeling.Alldeles för blommig för min smak!
JennyB73 skrev:Ja den var blommig, men jag har ju en Carnival så jag verkar gilla sådana tygerIndah skrev:Vilken sida skulle du beställa ifrån och vilken sort/tyg/modell? Jag har nämligen upptäckt alla fina tyger som Kozy har och blev helt förälskad i Keeling.Alldeles för blommig för min smak!![]()
Kozy Carrier Jag gillar Monroe och Tidewater bäst på denna sidan.
Indah skrev:Nu kunde jag beställ en Monroe så det blev en sån.JennyB73 skrev:Ja den var blommig, men jag har ju en Carnival så jag verkar gilla sådana tygerIndah skrev:Vilken sida skulle du beställa ifrån och vilken sort/tyg/modell? Jag har nämligen upptäckt alla fina tyger som Kozy har och blev helt förälskad i Keeling.Alldeles för blommig för min smak!![]()
Kozy Carrier Jag gillar Monroe och Tidewater bäst på denna sidan.![]()
Tidewater gillade jag också!
JennyB73 skrev:Jag har en Tidewater och det är en av mina absoluta favoriterIndah skrev:Nu kunde jag beställ en Monroe så det blev en sån.JennyB73 skrev:Ja den var blommig, men jag har ju en Carnival så jag verkar gilla sådana tygerIndah skrev:Vilken sida skulle du beställa ifrån och vilken sort/tyg/modell? Jag har nämligen upptäckt alla fina tyger som Kozy har och blev helt förälskad i Keeling.Alldeles för blommig för min smak!![]()
Tidewater gillade jag också!
Lindiwe skrev:Ja, egentligen tycker jag Tidewater är allra snyggast, men Monroe är grann den med! Just nu går min önskan att få hem den så fort som förstJennyB73 skrev:Jag har en Tidewater och det är en av mina absoluta favoriterIndah skrev:Nu kunde jag beställ en Monroe så det blev en sån.JennyB73 skrev:Ja den var blommig, men jag har ju en Carnival så jag verkar gilla sådana tygerIndah skrev:Vilken sida skulle du beställa ifrån och vilken sort/tyg/modell? Jag har nämligen upptäckt alla fina tyger som Kozy har och blev helt förälskad i Keeling.Alldeles för blommig för min smak!![]()
Tidewater gillade jag också!Monroe var också fin
JennyB73 skrev:Jag tycker att den avlastar riktigt bra. Den är skönare än en Ergon, tycker jag, och ungefär lika skön som vår Manduca och Beco. Den är skön att bära både fram och bak även om jag oftast använder den bak nu för tiden. När jag ska ner på stan, väljer jag oftast mellan Becon och Kozyn, och allt oftare vinner Kozyn. Hoppas att du blir nöjd med din MT.Lindiwe skrev:Ja, egentligen tycker jag Tidewater är allra snyggast, men Monroe är grann den med! Just nu går min önskan att få hem den så fort som förstJennyB73 skrev:Jag har en Tidewater och det är en av mina absoluta favoriterIndah skrev:Nu kunde jag beställ en Monroe så det blev en sån.JennyB73 skrev:Ja den var blommig, men jag har ju en Carnival så jag verkar gilla sådana tygerIndah skrev:Vilken sida skulle du beställa ifrån och vilken sort/tyg/modell? Jag har nämligen upptäckt alla fina tyger som Kozy har och blev helt förälskad i Keeling.Alldeles för blommig för min smak!![]()
![]()
Hur tycker du annars selen är, är du nöjd med att bära i den? Har stora förväntningar på att den ska avlasta riktigt bra! Sålde precis min ERGO för att den kändes klumpig och stor och mest känns som nåt man använder när man går utomhus men denna känns mer som man kommer använda hemma också.
Lindiwe skrev:Det låter toppen!JennyB73 skrev:Jag tycker att den avlastar riktigt bra. Den är skönare än en Ergon, tycker jag, och ungefär lika skön som vår Manduca och Beco. Den är skön att bära både fram och bak även om jag oftast använder den bak nu för tiden. När jag ska ner på stan, väljer jag oftast mellan Becon och Kozyn, och allt oftare vinner Kozyn. Hoppas att du blir nöjd med din MT.Lindiwe skrev:Ja, egentligen tycker jag Tidewater är allra snyggast, men Monroe är grann den med! Just nu går min önskan att få hem den så fort som förstJennyB73 skrev:Jag har en Tidewater och det är en av mina absoluta favoriterIndah skrev:Nu kunde jag beställ en Monroe så det blev en sån.JennyB73 skrev:Ja den var blommig, men jag har ju en Carnival så jag verkar gilla sådana tygerIndah skrev:Vilken sida skulle du beställa ifrån och vilken sort/tyg/modell? Jag har nämligen upptäckt alla fina tyger som Kozy har och blev helt förälskad i Keeling.Alldeles för blommig för min smak!![]()
![]()
Hur tycker du annars selen är, är du nöjd med att bära i den? Har stora förväntningar på att den ska avlasta riktigt bra! Sålde precis min ERGO för att den kändes klumpig och stor och mest känns som nåt man använder när man går utomhus men denna känns mer som man kommer använda hemma också.
Lindiwe skrev:Har den kommit än? Är du nöjd? Har du någon fin bild att visa oss?Den kom hmm torsdags tror jag det var? Och jag är nöjd, och Arvid gillar den med. Fast om han ska sova så föredrar jag nog en sjal egentligen men Arvid sover gärna i Kozyn och det är ju huvudsaken egentligen. Tror han gillar att han inte blir så varm som i sjalen
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?