- mån feb 23, 2009 11:31
Ja har en easycare som e 4 m. Ja skulle vilja ha sneda ändar. Visst kan ja klippa till å sy de va?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
esarina skrev:Är det min gamla? (Fast den var 4,2?)
Det är din sjal, så kan och kan, du bestämmer ju!
Disavi skrev:Tror ni ja skulle uppleva den längre om ja klippte sneda ändar??Vet inte, den blir ju kortare då eftersom du måste fålla om den. Risken finns ju att den blir för kort? Fast du kanske inte behöver så lång sjal
zero.sara skrev:Ja skulle nog klara mig på en fyra.. Men eftersom den e jämn i ändarna så blir slutet tjockare.. Ja gör tibetansk.. Men igår pröva ja en som e lite kortare (tror ja) me sneda ändarDisavi skrev:Tror ni ja skulle uppleva den längre om ja klippte sneda ändar??Vet inte, den blir ju kortare då eftersom du måste fålla om den. Risken finns ju att den blir för kort? Fast du kanske inte behöver så lång sjal
Alecsandra skrev:min e ju 3m, antar att det e den du menar som den kortare du testat. men vi kan ju jämföra dom nästa gång vi sesDe e den som vi pröva förra gången vi träffades..
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?