Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Blossom
Ellen och jag skrev:Det går inte att låna denna sambo va??? :whut:

*ler*

Isåfall bor jag i kristianstad, är i hbg med jämna mellanrum, om han inte vill åka långt.

Härligt när man vågar priortera en sjal!!
:wink: Nja, tror jag behåller honom för mig själv faktiskt... *s*
Av Blossom
Visade tråden för sambon som bara log när han läste. (Han blev nog ganska stolt... *s*)
Sen sa han bara:
Det är väl inget konstigt egentligen... det är din drömsjal och lilltjejen älskar att åka sjal. Varför tveka då? Det är ju bara att beställa, ni är värda det bästa!

:heart: Vilken underbar sambo jag har!! :heart:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Chily skrev:Det är väl inget konstigt egentligen... det är din drömsjal och lilltjejen älskar att åka sjal. Varför tveka då? Det är ju bara att beställa, ni är värda det bästa!

:heart: Vilken underbar sambo jag har!! :heart:
:loving: :heart:
Av legenden29
Håller med om att du verkar ha en toppenkarl! Jag resonerar som så att om vissa lägger ner 10000 på en märkesvagn, så kan väl andra få lägga ut några tusen på sjalar. Maken min håller nog inte med om det dock, så här smusslas det....
Av Blossom
Jodå, den har kommit!! Helt underbar... :heart:

Sambon tycker lika mycket om den, han bär iofs inte i den men varje gång vi använder den påpekar han hur snygg den är! :loving:

Bild... hmmm... ja, det där med att fotografera är vi ju inte så bra på... men det ska vi nog kunna lösa!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?