Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MilanE
Jag måste bara berätta eftersom jag är så glad! På min mellankilles förskola har de precis fått in en ny lite kille som bara är ett år och som de får bära på ganska mycket. De har hela tiden varit så imponerade av mina sjalar så igår frågade jag om de ville låna en ringsjal och prova, för att få armarna fria och för att avlasta lite. De bär ju oftast inte jättelånga stunder, men ganska ofta så ringsjal borde kunna fungera. Eftersom jag köpte ett par extra ringsjalar från mexanemma :oops: hade jag en snygg chockråsa att låna ut (stackars lillkille ;))

Så idag tog jag med den och instruerade två av fröknarna. En av dem provade med vår lillskrutta i och tyckte det kändes hur bra som helst. :D

Ska bli intressant att se om de faktiskt börjar använda den - kanske man kan sprida det till fler avdelningar. Målet är ju tydligen att de inte ska bära dem alls, men det är ju ofrånkomligt med de små ettåringarna ju!
Användarens profilbild
Av zero.sara
:vågen: :vågen: :app:
Användarens profilbild
Av zingo
:vågen: :tumup: :app:
Av mollypoll
UWO skrev: :vågen: :app: :vågen:

Tycker det är så tråkigt annars med fsk där man bara vägrar bära ledsna barn.
:iagree:

:tumup: Bra jobbat!
Användarens profilbild
Av SoFaD
Kul! Hoppas den kommer användas mycket!!
Användarens profilbild
Av malinmedflera
Härligt! :tumup:

Vi har en sån där mysig förskola där förskollärarna bär (dock inte i sjal...än!), kramas och myser massor med barnen. :heart:
Av Sia
Jag har en kompis i trettioårs åldern som är förskollärare och hon är helt utsliten i knän, rygg och högeraxeln pga sitt jobb.
Hon är tvungen att gå hemma sjukskriven emellanåt för att hon har så ont.
Tänk på att personalen förstör sina kroppar för att våra barn ska känna sig trygga på dagis!
MilanE gör en jätteinsats som hjälper förskolepersonalen att skona sina kroppar! :app: :app: :app: :app:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?