Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vamp1980
Hur många seler och bärdon har ni andra? Och hur kan man motivera att ha olika seler? just nu så har jag beco butterfly espresso, beco 4th gen melrose pond, manduca ice/rose, amazonas carry sling laguna och mimmis krinklade batikad blå. vet inte när jag skall använda alla,´för jag bär bara ibland... men när jag bär är selarna bra att ha :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag har fyra selar, en Manduca, en Angelpack och två Beco 4th :lol: sjalarna har jag faktiskt inte räknat Av selarna är det becon som används mest.
Av eamane
Sambon har 2 selar, en ergo inne och en butterfly i bilen som han använder. Hur många sjalar jag har, har jag inte full koll på, ca 10 tror jag :hmm:
Av anna m
mari_tres skrev:Jag har fyra selar, en Manduca, en Angelpack och två Beco 4th :lol: sjalarna har jag faktiskt inte räknat Av selarna är det becon som används mest.
Jag tycker att vi kan ha en sb-tävling och gissa dina sjalar ;) Förlåt kapet :oops:

Jo jag anser att sjalar och selar är som kläder. Olika färger och modeller. Inte kan man ha bara en tröja?! Man ska matcha också... jag vill ju inte ha en sjal som inte matchar resten av vad jag har...
Användarens profilbild
Av sus
Vi har 4 st.
En Sutemi som får bo kvar av sentimentala skäl och för den är bäst när det gäller att bära på magen!
En Ergo NG som egentligen är bäst att bära våra lite större barn i, men den är så tråkig
2 s´t Beco 4th. Egentligen ska vi bara ha en, men jag råkade visst köpa en ny innan jul trots att ingen hade råd att köpa den gamla. Beco har man för att de är snygga, funkar att bära på höften och går att rulla ihop som en midjeväska (det senare rekomenderas inte om man tänker ha den liggande i en vagn på Gröna Lund för då blir den stulen! )
Användarens profilbild
Av mari_tres
anna m skrev:
mari_tres skrev:Jag har fyra selar, en Manduca, en Angelpack och två Beco 4th :lol: sjalarna har jag faktiskt inte räknat Av selarna är det becon som används mest.
Jag tycker att vi kan ha en sb-tävling och gissa dina sjalar ;) Förlåt kapet :oops:

Jo jag anser att sjalar och selar är som kläder. Olika färger och modeller. Inte kan man ha bara en tröja?! Man ska matcha också... jag vill ju inte ha en sjal som inte matchar resten av vad jag har...
:Hahaa: Jag har också sjalar som matchar alla mina kläder :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har ofantligt många selar :lol: . kanske ett tiotal?

men det viktigaste tycker jag är att ha varsin, så man slipper ställa om den. jag blir galen av att behöva ställa om selen (fast jag är ju bortskämd då :wink: ).
Av Lenaskeå
Jag har nu en manduca Cona Coffe, en beco 4th gen Cocoa Butterfly & en butterfly II carnival. Å några sjalar å mt:s.... :D
Av vamp1980
så bra at det inte bara är mig... tycker själv jag har många, men inte nu längre :lol: butterflyen använder jag på ryggen så dom andra två får jag väl byta mellan. tror jag måste bära mer, men det är kallt uten bärskydd eller bärjacka.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?