Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken skulle ni välja?

Filiokus Sjaltai
15
34%
Miami wrap conversion
29
66%
Användarens profilbild
Av nicegirl
Filiokus SjaltaiBild

Miami wrap conversion

Bild

Vilken skulle ni välja?

Jag vet att miami är väldigt rosa, men visst e den fin ändå? Och sjaltaien är ju också helt suverän ju... Bägge dyra så bara KAN inte köpa bägge :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Miamin är härlig men risk att man tröttnar. Båda är fina - jag kan inte välja. :?
Av Jinxan
Gurli skrev:Jag skulle välja Miamin (jag tröttnar sällan på rosa). Men mest för att jag tyckte att den översta påminde lite om en kökshanduk :oops:
Annars så verkar ju den vara väldigt bra.
:iagree: fast jag gillar i och för sig inte rosa, men av dessa två hade jag valt miamin :D
Användarens profilbild
Av nicegirl
Har prövat svar 2 gånger men det hänger sig varje gång.

Ville bara säga att Miami ägaren har sänkt sitt, redan tidigare mycket lägre, pris och lockat mig med tanken att den kan ju färgas.... hmmm undrar hur det skulle bli, några ideer om färg som skulle bli snyggt?
Användarens profilbild
Av zero.sara
nicegirl skrev:Har prövat svar 2 gånger men det hänger sig varje gång.

Ville bara säga att Miami ägaren har sänkt sitt, redan tidigare mycket lägre, pris och lockat mig med tanken att den kan ju färgas.... hmmm undrar hur det skulle bli, några ideer om färg som skulle bli snyggt?
LILA :love: :mrgreen:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?