Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu är min tjej snart 3 mån och ena benet spec åker spontant ut utanför selen nu. Men när jag har testat på ryggen några ggr och satt henne med benen utanför selen brett isär så har hon gnällt först, slutade dock men hur vet man om deras kropp klarar av sitta så bredbent ännu? Manducan är ju väldigt bred.
Benen klarar av att sitta brett från födseln, det är väl snarare det faktum att benen är för korta för selens bredd som gör att man måste vänta tills bebisen blir större. Mina två har åkt sele med benen utanför från ca 5 månader om jag minns rätt.
Det handlar nog inte så mycket om ålder som om benens längd. V sitter med benen utanför i Manducan, och har gjort det sedan jul ungefär. Nu är han knappt 3 månader, men ganska lång. Vi har dock inte burit honom på ryggen i Manducan ännu, bara på magen.

Kan du inte kolla genom att lägga henne på rygg och kolla måttet mellan knäveck och knäveck liksom. Förstår du hur jag menar?

Och jag tror att hon säger ifrån om det är obekvämt. Slutar hon gnälla så är det nog bara lite ovant till en början, om jag utgår ifrån mina barn så kan jag säga att de inte skulle sluta gnälla om det var obekvämt. Snarare tvärt om.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?