- mån jan 12, 2009 16:56
Men ja får faktiskt avslöja att ja inte hatar att vänta.. Ja e bara otålig å vil ha sjalen NU..
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Disavi skrev:Na na na na na na...jazoo skrev:Jaha.. Nu har ju ja avslöjat..Disavi skrev:Men, va väntar alla på??? Så här får man inte göra..Hi hi klart man fårFår minnsan ni oxå göra de..
jazoo skrev:Disavi skrev:Na na na na na na...jazoo skrev:Jaha.. Nu har ju ja avslöjat..Disavi skrev:Men, va väntar alla på??? Så här får man inte göra..Hi hi klart man fårFår minnsan ni oxå göra de..
Lenaskeå skrev:Jag ska äntligen på prova ullsjal!Väntar på en ullindio & en ull-nino! Hoppas att sökandet efter den perfekta sjalen är över sen!!
jazoo skrev:Kom igen nu!!Disavi skrev:Na na na na na na...jazoo skrev:Jaha.. Nu har ju ja avslöjat..Disavi skrev:Men, va väntar alla på??? Så här får man inte göra..Hi hi klart man fårFår minnsan ni oxå göra de..
Lenaskeå skrev:jazoo skrev:Kom igen nu!!Disavi skrev:Na na na na na na...jazoo skrev:Jaha.. Nu har ju ja avslöjat..Disavi skrev:Men, va väntar alla på??? Så här får man inte göra..Hi hi klart man fårFår minnsan ni oxå göra de..
Disavi skrev:jazoo skrev:Disavi skrev:Na na na na na na...jazoo skrev:Jaha.. Nu har ju ja avslöjat..Disavi skrev:Men, va väntar alla på??? Så här får man inte göra..Hi hi klart man fårFår minnsan ni oxå göra de..
jazoo skrev:Ja vill inte veta..Disavi skrev:jazoo skrev:Disavi skrev:Na na na na na na...jazoo skrev:Jaha.. Nu har ju ja avslöjat..Disavi skrev:Men, va väntar alla på??? Så här får man inte göra..Hi hi klart man fårFår minnsan ni oxå göra de..
Disavi skrev:Bra försök.jazoo skrev:Ja vill inte veta..Disavi skrev:jazoo skrev:Disavi skrev:Na na na na na na...jazoo skrev:Jaha.. Nu har ju ja avslöjat..Disavi skrev:Men, va väntar alla på??? Så här får man inte göra..Hi hi klart man fårFår minnsan ni oxå göra de..
![]()
jazoo skrev:Ja, ja vet..Disavi skrev:Bra försök.jazoo skrev:Ja vill inte veta..Disavi skrev:jazoo skrev:Disavi skrev:Na na na na na na...jazoo skrev:Jaha.. Nu har ju ja avslöjat..Disavi skrev:Men, va väntar alla på??? Så här får man inte göra..Hi hi klart man fårFår minnsan ni oxå göra de..
![]()
jazoo skrev:Jag hörde precis posten.......Äsch, det var bara tidningen. Tänkte väl att det var för tidigt.![]()
![]()
![]()
![]()
Frågan är om det var på min sida eller på grannens sida mittemot... Måste nog springa ut och kolla NU!
jazoo skrev:jazoo skrev:Jag hörde precis posten.......Äsch, det var bara tidningen. Tänkte väl att det var för tidigt.![]()
![]()
![]()
![]()
Frågan är om det var på min sida eller på grannens sida mittemot... Måste nog springa ut och kolla NU!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?