Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
Woodgroves skrev:Någon som har lust att sy en Onbag åt mig? Jag betalar självklart för tyg och arbete! Skicka pm om någon har tid och lust!
hon som har mönstret syr och säljer, man får inte sy och sälja vidare från det mönstret. kolla hemsidan och se hur man hittar att köpa.
Av Woodgroves
Emmiez skrev:
Woodgroves skrev:Någon som har lust att sy en Onbag åt mig? Jag betalar självklart för tyg och arbete! Skicka pm om någon har tid och lust!
hon som har mönstret syr och säljer, man får inte sy och sälja vidare från det mönstret. kolla hemsidan och se hur man hittar att köpa.
Jag står på kö hos henne, men jag skulle behöva en tidigare.
Man får ta mönstret och sy det till vänner/bekanta etc men man får inte ta mönstret och sätta det i produktion för att tjäna pengar. Jag kan till exempel gå till en sömmerska med mönstret och hon syr den åt mig, men hon får inte se 10 st och sälja som sina egna.
Av Emmiez
Woodgroves skrev:
Emmiez skrev:
Jag står på kö hos henne, men jag skulle behöva en tidigare.
Man får ta mönstret och sy det till vänner/bekanta etc men man får inte ta mönstret och sätta det i produktion för att tjäna pengar. Jag kan till exempel gå till en sömmerska med mönstret och hon syr den åt mig, men hon får inte se 10 st och sälja som sina egna.
okej, då är jag med :) trodde att du missat att hon säljer :)
Av Jinxan
Undrar om min maskin skulle klara av en onbag, eller om man måste låna mammas :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag tänker nog modda ett eget mönster, men trassar för inspiration av många fina väskor.
Användarens profilbild
Av zmurfan
JinxLinda skrev:Undrar om min maskin skulle klara av en onbag, eller om man måste låna mammas :D
Klarar din maskin raksöm så räcker den bara fint. Jag sydde en med min maskin som klarar raksöm, zigzag typ bara. Och för tillfället krånglar min raksöm så jag måste ställa in den på zigzag med 0 i stegbredd. :) Men det funkar att sy på iaf.
Av Jinxan
zmurfan skrev:
JinxLinda skrev:Undrar om min maskin skulle klara av en onbag, eller om man måste låna mammas :D
Klarar din maskin raksöm så räcker den bara fint. Jag sydde en med min maskin som klarar raksöm, zigzag typ bara. Och för tillfället krånglar min raksöm så jag måste ställa in den på zigzag med 0 i stegbredd. :) Men det funkar att sy på iaf.
Fast min är en billig maskin = inte så jättestark.. Måste investera i en bättre..
Användarens profilbild
Av zmurfan
ellla skrev:vad tror ni om thaisiden som fodertyg?? (man tager vad man haver och att jag ska sy ljusrosa gardiner känns låååångt borta...)
Med ett stadigt bomullstyg som utsida så tror jag thaisiden blir kanonfint som foder. Visa bild sen va?
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?