-  lör jan 10, 2009 09:46

Vi har en Manduca nu, men skulle behöva en till sele så vi slipper släpa vagnen med oss hela tiden..Frågan är om vi ska köra på ett säkert kort & köpa en till eller om det finns nån annan sele som passar en kort & tjock person som mig? Beco butterfly har jag provat & den var bra, men jag var inte så förtjust i tyget mellan mig & barnets kropp. Storleksmässigt funkade den bra & fin var den ju oxå, men jag vill inte ha en sån igen. 
Har försökt läsa lite på Edenbabys sida, men blir inte klok på det för det Så nu får ni hjälpa mig
 Så nu får ni hjälpa mig  Vad har ni andra som är kraftiga för sele?
 Vad har ni andra som är kraftiga för sele?

Har försökt läsa lite på Edenbabys sida, men blir inte klok på det för det
 Så nu får ni hjälpa mig
 Så nu får ni hjälpa mig  Vad har ni andra som är kraftiga för sele?
 Vad har ni andra som är kraftiga för sele?Älskade ungar A -0310 V -0507 N -0706 H -1205 T -1405

storasyster 0704 och lillebror 0905
 storasyster 0704 och lillebror 0905 
 Jag är större än dig typ 46 upptill, men tyckte ändå att vadderingen på axelbanden räckte till på butterfly..vet du om vadderingen på 4th & butterfly är lika långa eller hur man nu ska beskriva det..?
  Jag är större än dig typ 46 upptill, men tyckte ändå att vadderingen på axelbanden räckte till på butterfly..vet du om vadderingen på 4th & butterfly är lika långa eller hur man nu ska beskriva det..?

- By Aspasia
 - By Aspasia