Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Jag fastnade för två sjalar som jag kände att jag bara MÅSTe ha! När jag sa vad dom kostade till min kompis tyckte hon att jag inte var riktigt klok!

- Du har ju så många sjalar (antalet är ju nerbantat) vad ska du med fler till? Vad är det för speciellt med dom sjalarna? Bla bla bla..

Å jag vågar nog inte ens säga detta till min syster, hon har aldrig burit i sjal & an inte förstå hur man kan lägga ut så mycket pengar på ett tygstycke. Vad säger era vänner som inte bär i sjal om du köper en lite dyrare "tygbit"??
Användarens profilbild
Av Potatisblomma
Nja, jag har ju varken mängder med sjalar eller selar... men när jag köpte manducan fick jag höra att Du har ju redan köpt en sjal! Meeen vad dyrt!!!! (Och då är detta sagt av folk som köper och byter vagnar för tusentals kr :siishah: ). Eftersom vår vagn är gratis och bättre begagnad, kan jag väl få köpa ett sele för några hundra :hmm:
Av mollypoll
:oops: Jag berättar inte det...lite privatliv har man väl rätt till? :wink: (Jag har ändå inte klämt till på någon lyxsjal - än - men jag känner att förståelsen för att man skaffar mer än en, två eller högst tre sjalar är närmast obefintlig i min bekantskapskrets.)

...fast å andra sidan, en av mina "bästisar" (- heter det bästis i min ålder? :Hahaa: ) håller sig med hästar - det är också en dyr hobby! :lol:
Av mollypoll
Potatisblomma skrev: ...
Eftersom vår vagn är gratis och bättre begagnad, kan jag väl få köpa ett sele för några hundra :hmm:
Absolut - bra sagt! Jag glömde liksom av att sjalarna faktiskt har en funktion också, och inte bara är en hobby! :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
Mina vänner tycker jag är knäpp, men de flesta har någon gång tackat mig för det efter att ha fått låna en sjal :lol:
Användarens profilbild
Av malinmedflera
Mina vänner har ingen aning, min man vet...
Men när han någon gång kommenterar så kontrar jag bara med det faktum att han har nio (!) flyttlådor med serietidningar i förrådet som ingen får röra. Då säger han inget mer. 8)
Av Jinxan
Min mamma tyckte igår faktiskt att jag kanske inte borde köpa någon mer sjal. :whut:
Sade bara till henne då "att nu när vi har råd, gör det väl inget om jag lägger pengarna på något vettigt"

säger hon något igen, ska jag bara kontra med "Jamen, ni har ju faktiskt femton bilar, och ni är bara två personer" :D
Användarens profilbild
Av emelie
Den av mina kompisar som engagrat sig tillräckligt i mina barn för att notera att det finns sjalar
tyckte väl just inget om dem, förutom att jag verkade helt lost som spenderade flera timmar i veckan framför
ett forum på nätet och skrev om sjalar.
Hur mycket kan man skriva om en sjal liksom??
Av Jinxan
Dorotea skrev:
JinxLinda skrev:säger hon något igen, ska jag bara kontra med "Jamen, ni har ju faktiskt femton bilar, och ni är bara två personer" :D
:rofl:
:D
Användarens profilbild
Av mari_tres
emelie skrev:Den av mina kompisar som engagrat sig tillräckligt i mina barn för att notera att det finns sjalar
tyckte väl just inget om dem, förutom att jag verkade helt lost som spenderade flera timmar i veckan framför
ett forum på nätet och skrev om sjalar.
Hur mycket kan man skriva om en sjal liksom??
:app:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?