Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Gud så jobbigt!
Jag har upptäckt att jag blir väldigt velig nu i slutet av graviditeten. Varenda beslut känns som otroligt stort och livsviktigt...
Ni gör det inte enklare för mig, får jag ju säga :-D

Om jag ska ha en billig sjal då? Jag börjar med en bra, men billig så får jag känna efter sedan när jag väl har bebisen här. Låter det klokt?

Vilkaär billiga, och var hittar man dem? Vad är billigt förresten?
Jag köpte min Moby ny för 420+frakt, beg. ligger de runt halva priset.
Jag vet inte om det blir billigare än så. Det är en väldigt prisvärd sjal tycker jag, särskilt som man inte använder trikån så himlans länge. Eller jag gjorde inte det iaf, jag bytte till vävd sjal vid 4mån, då hade det varit rätt svajigt ett par veckor.
Jag har provat några olika trikåsjalar och tycker så här:

Moby och Hoppe - gosiga och varm, skönt om det är kallt, mysig på vintern att bära bebis i under jackan
Sino - bra på vår/sommar, men rätt så dyr i förhållande till hur länge (kort) jag använde den
Minimundus - bäst!! lite smalare och tunnare, men avlastade jättebra. inte så dyr att köpa ny, kolla deras hemsida.

Lycka till!
Dorotea skrev:
Glass skrev:Jag är urkass på att hitta begagnade sjalar märker jag :-D Är inte så kinkig angående färgerna, men jag hittar bara bruna... :-D

Nåväl jakten går vidare :-)
Glöm inte att kolla tradera också. :tumup: Blad alla babybjörnar brukar det finnas en hel del billiga sjalar, fr.a trikåisar.
Det som är "jobbigt" är ju att de bara srkiver namnet på sjalarna och eftersom jag inte vet vad som är vad så måste jag slå upp alla och läsa om dem. Bjöd på en som var fel, men som tur var så blev jag överbjuden

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?