Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zingo
Vill bara än en gång tacka min goaste zero.sara för att hon lurade in mig i sjalarnas värld! :tumup: :tumup: :tumup:
Min hemsydda Lovisasjal tjänstgjorde på senare delen av kvällen på nyårsafton och med I sovandes på ryggen så imponerade vi på de övriga supé gästerna :vågen:
- Ä hon sån där jämt, nöjd hela tiden? var det en som frågade.
Jajamen, svarar Pappan :app: (han bär inte kan tilläggas men har blivit fasligt noga med att nåt bärdon finns med, alltid :) ) , får hon bara bli sjalad så :D
Användarens profilbild
Av amani
hahaha jag känner igen mej, inte så lite :tumup:

Hade en sjuk och ledsen bebis på ryggen under hela julen, det skulle blit katastrof utan manducan kan jag ju säga :?
Användarens profilbild
Av sanna73
Här imponerade vi också på släkten med ryggbärande och nöjd baby under julen :D

Sjalen är verkligen underbar och livräddande (eller i vart fall festräddare) många gånger :loving:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:rodna: :vågen: :tumsup:
Visst är jag bra :Hahaa: :mrgreen:

Manducan var bra när det sköts raketer utanför och J tyckte det var läskigt, sen somnade hon av bara farten :tumup:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Föresten är Pappan i er familj rolig :tumup: Men han har ju koll på vad I vill ha :vågen:
Pappan här hemma kan ju tänka sig att bära i sele emellanåt :heart:
Användarens profilbild
Av 4ungar
Fenomena skrev:Vad roligt! Även hos oss räddade sjalen många middagar och fester när A var mindre. :vågen:
:iagree: precis som här :heart:
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:Föresten är Pappan i er familj rolig :tumup: Men han har ju koll på vad I vill ha :vågen:
Pappan här hemma kan ju tänka sig att bära i sele emellanåt :heart:
Jo han är lite :hellu: på den punkten men alla är ju olika!
:wink: å tur ä väl det!!!!
Användarens profilbild
Av karro54
Sjalar och selar har blivit räddningen här med många gånger. Men nån måste lära mig att sjala på ryggen. Visst jag kan bära i manducan, men det är ju inte lika bekvämt som en sjal...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?