Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Din mamma
Knyttet & K skrev:
Yo Mama skrev:Eller kanske en Angelpack ändå? :hmm:
Den är ju väldigt hög ser det ut som. Gillar S att sitta med armarna inne i selen? Jag funderade på att testa den, men Agnes vill inte ha armarna inne och det blir som att hon "hänger" i armhålan om selen är för hög. En Manduca skulle vara perfekt för oss, men tyvärr passade den inte mig alls :purskis:

En brun Manduca skulle nog bli jättefint. Eller grön.
En gång i tiden gillade han det, eller accepterade åtminstone... Men med becon hamnar han lätt med armarna utanför, det ser lite obekvämt ut tycker jag, som att det skär in :hmm:

Varför passade inte Manducan om jag får fråga :wink: är det för att du är så smal?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Ja, eller mer för att jag har smala axlar. Det hade nog blivit bättre om jag tagit bort resårbandet på bröstspännet så man kunnat dra åt ordentligt, men axelbanden var lite för tjocka också, det tryckte obekvämt under armen. Annars kändes det som att den satt bra.
Användarens profilbild
Av boosten
Men ska du inte ha MT då? Det finns ju en fin lila sydd av hoppe på säljes nu. Verkar ha axelband á la Kajsa. :tumup:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Yo Mama skrev:Jag har aldrig provat MT, jag vet inte om det är nå bra... Usch, beslutsångest!
Jag tycker det är jätteskönt när man bär på magen, men bär man på ryggen är sele mycket bättre. Jag tycker det är svårt att få till axelbanden.
Har du provat Patapum då? Det är den allra bästa selen tycker jag. Den är låg i ryggen och har det överlägset bästa huvudstödet av alla selar jag testat.
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:
Yo Mama skrev:Jag har aldrig provat MT, jag vet inte om det är nå bra... Usch, beslutsångest!
Jag tycker det är jätteskönt när man bär på magen, men bär man på ryggen är sele mycket bättre. Jag tycker det är svårt att få till axelbanden.
Har du provat Patapum då? Det är den allra bästa selen tycker jag. Den är låg i ryggen och har det överlägset bästa huvudstödet av alla selar jag testat.
För låg i ryggen för ett barn över ett tycker jag, vilket är typ snart för S. :roll: Nej det finns ingen perfekt lösning tyvärr. :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
boosten skrev:
Knyttet & K skrev:
För låg i ryggen för ett barn över ett tycker jag, vilket är typ snart för S. :roll: Nej det finns ingen perfekt lösning tyvärr. :wink:
Det beror ju på hur långa barn man har. Agnes är ju faktiskt över ett nu och den är inte på långa vägar för låg för henne. Jag bär Albert i den också, men för honom är den definitivt för låg :Hahaa:
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:
boosten skrev:
Knyttet & K skrev:
Det beror ju på hur långa barn man har. Agnes är ju faktiskt över ett nu och den är inte på långa vägar för låg för henne. Jag bär Albert i den också, men för honom är den definitivt för låg :Hahaa:
Ja jag förstår inte hur du kan bära den tjockisen :heart: med overall och allt i den fortfarande! Med Ines var det bara kört!
Användarens profilbild
Av Din mamma
Knyttet & K skrev:
Nej, jag har inte provat Patapum, men Sigge gillar att kasta sig åt olika håll, så låg i ryggen kanske inte är så ergonomiskt för honom... :hmm:

Fast jag tycker faktiskt att Patapumen är riktigt fin jämfört med t ex Ergon och Manducan
Användarens profilbild
Av Eld77
Vill du prova en hemsydd MT eller en beco 4th (mycket trevligare än butterfly) så finns det här. ;)
Användarens profilbild
Av Din mamma
Eld77 skrev:Vill du prova en hemsydd MT eller en beco 4th (mycket trevligare än butterfly) så finns det här. ;)
:puss:

Men jag tror att det är rätt kört att få tag på en beco 4th som ja verkligen gillar :hmm:

MT kanske skulle vara något dock...
Användarens profilbild
Av Eld77
Yo Mama skrev:
Eld77 skrev:Vill du prova en hemsydd MT eller en beco 4th (mycket trevligare än butterfly) så finns det här. ;)
:puss:

Men jag tror att det är rätt kört att få tag på en beco 4th som ja verkligen gillar :hmm:

MT kanske skulle vara något dock...
Det finns - minst :roll: - en beco för mycket här hemma, så kom hit och prova du. Fika och rara (?) barn ingår i träffen. ;)
Användarens profilbild
Av Din mamma
Åh, hurra! Ja, om knyttet vill köpa min sele har jag råd att fundera, annars inte tyvärr, så jag måste slutföra den affären först :lol: Men fikar, klämmer och gullar med de rara barnen gör jag ju gärna ändå såklart!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?