Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag har hyrt en Easy från Hyrsjal.se så man får "prova en sån där easy som alla pratar om...."

Det blev en Lagun kanske inte mitt 1a hands val men.. den va fin när jag tog upp den!!

Åherregud! :shock: vilken mysig sak! min Didymos Eva känns ju som ett sandpapper mot denna mysig mjuka sak!

Så nu till min fråga.
Skötselråd på en didymos?skontvätt kan jag läsa mig till på lappen men ska man ha sköljmedel eller inte? finns det nått som är bra just till sjalar? ska man mangla? skryka?

Har inte tvättat den ännu.... :roll: törs liksom inte... men den känns lite lång oxå, dom krymper väl 10% va?

Och om det inte blir mjukare så säljer jag nog Eva o & köper en easy. :?
Användarens profilbild
Av diddeldi
aldrig sköljmedel på sjalar men mangla är toppen! och har man inte mangel så är det jättebra att stryka istället.
Användarens profilbild
Av Nemone
då ska hon bli manglad idag!
:hide: (tänk att jag säger så här när du hör......)
Användarens profilbild
Av diddeldi
Nemone skrev:då ska hon bli manglad idag!
:hide: (tänk att jag säger så här när du hör......)
:lol: mangla på bara. sen kan det hjälpa att lägga henne i soffan och sitta på henne också. och bära i henne förstås. hon behöver lite kärlek för att komma till sin rätt :wink:
Användarens profilbild
Av Eaive1
Varför inte sköljmedel? Är det alla sjalar det gäller? (helt galen i sköljmedel jag, hehe)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?