Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kusmi
#692989
Verkar ju faktiskt hemskt smidig. Då behöver du ju inte köpa alla dessa andra tre prylar som skulle bli, jääääääätedyrt.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#692993
En sån behöver jag! Men är den inte tung tro?
Användarens profilbild
Av Scilla
#692994
Om bebisen på bilden ingår så är jag också käääääär :D :loving:
Användarens profilbild
Av Summer
#693058
En sådan måste jag ha om det blir en till bebis. Orkar ju inte släpa på en vagn bara för att bebisen kan vilja sova lite liggandes... (eller alla andra tillfällen det är skönt att lägga ifrån sig bebisen...)
Användarens profilbild
Av Totte
#693330
Var köper man en sån?! Såg ju helt suverän ut!! Nyfiken :D Har ju knappt köpt någonting till väntande bebisen, FAKTISKT!! för en andra trikåsjal(begagnad), en body och två byxor är inte mycket, eller hur :wink: )

(inser att jag måste uppdatera min sjallista...)
Användarens profilbild
Av diddeldi
#693475
den var ju absolut inte dyr. frågan är om man stör sig på vikten, och så går det nog inte i så mycket i den. fast jag tycker att den verkar rätt smart, åtminstone om man får ett barn som går att lägga ner :wink:
Användarens profilbild
Av Nova
#693769
Här finns den att köpa och massa info om den att läsa:
http://www.gullunge.net/?artnr=5
Användarens profilbild
Av Maddemoa
#693787
Åh, vill ha!! Den verkar ju smart. Fast jag använder ju inte ens den skötväskan som jag har den ligger bara ibilen.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
#693798
Sannasmamma skrev:En sån behöver jag! Men är den inte tung tro?
2,6 kg står det att den väger. Ganska tung utan packning alltså... Annars verkar den ju väldigt behändlig.
Användarens profilbild
Av Itis
#694239
Nova fixade ju adressen dit man kan köpa den så ni fick lite mer info om den ja! :D

Själv så vet jag inte om det är aktuell till detta barnet (66-68 cm lång och ca 8,2 kg tung snart 5-månaders)...känns nästan som hon skulle ligga rätt trångt, trots de bra måtten (76 i längd uppvikt).

Någon som tänkt köpa den så man får lite recensioner!? :wink:
Av gottegrisen
#728139
Jag gick på den och köpte en. Visst väger den en del, men inte nämnvärt mycklet mer än min förra skötväska. Den är rymlig, ett fack rymmer ca 6-7 wonderoos eller ett ombyte stl 104 och två i stl 62 plus tjock tröja stl. 62. Jag skulle inte ta den över axeln om jag skullew gå lpngt (men då hade jag inte skötväskan innan heller) däremot är den perfekt att ha hängandes över storebrors vagn eller att ta med i bilen när man ska iväg nånstans. Den funkar också om man ska gå en kortare promenad nånstans och vill ha med "resesängen". Tror iofs att den funkar något bättre att bära på när man inte går på kryckor, men det är inte testat ännu, det vågar jag inte (höfterna får bli mycket bättre först). Jag gillar den väldigt mycket.
Användarens profilbild
Av Bina
#728149
cool :D
Användarens profilbild
Av äpplebus
#886853
Verkar väldigt smart. Synd att man inte sett den tidigare.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?