Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Moa30
Som sagt innan är jag helt ny med detta men kunde inte bärga mig utan beställde en ERGO precis (hoppas sonen blir lika såld.
Mannen blev såld på designen (som killar kan bli :wink: ) och tycker den är mkt snyggare än en sjal (Hyrt en amazonas som kommer nästa vecka, lagom till sjalträffen på torsdag i Lund)

Ville bara berätta (det ÄR ju så kul att shoppa!!!)

Bild
På mammas rygg för första gången

Bild
På systerysters rygg. Lite stor ergo men annars tyckte hon det var mysigt att bära brorsan på ryggen :)

Bild
På promenad med vovven
Senast redigerad av Moa30 den tor jul 05, 2007 09:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
härligt! och vet du, det har jag med!! =) vad blev det för färg på en då?
Användarens profilbild
Av Mamin
Moa30 skrev:Som sagt innan är jag helt ny med detta men kunde inte bärga mig utan beställde en ERGO precis (hoppas sonen blir lika såld.
Mannen blev såld på designen (som killar kan bli :wink: ) och tycker den är mkt snyggare än en sjal (Hyrt en amazonas som kommer nästa vecka, lagom till sjalträffen på torsdag i Lund)

Ville bara berätta (det ÄR ju så kul att shoppa!!!)
Jag beställde en igår, tänk att det är så himla kul att klicka på beställknappen!! :lol:

Nu kommer bara den långa väntan på att avin ska dyka upp.. Det är ju en hel helg ivägen :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ah vad roligt! Hoppas ni blir nöjda! :D Vilken färg har du fallit för?
Användarens profilbild
Av Moa30
ja, denna helgen får gärna gå snabbt (jobbr dessutom heeeeelasöndagen så det kan regna oxå :twisted: )

Det blev en blå med vinrött foder. Kunde inte bestämma mig egentligen, men har den blå färgen på min vagn och älskar den så varför inte matcha lite
Av Aelia
Vad roligt, hoppas ni blir nöjda
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Moa30 skrev: Ville bara berätta (det ÄR ju så kul att shoppa!!!)
Det är ALLTID kul att shoppa! :wink:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Åh, vad roligt! :vågen: Hurra!

Javisst är det roligt att shoppa! :D

Glöm inte att visa bilder sedan när de kommer!
Användarens profilbild
Av Moa30
väntar med spänning på att posten skall komma (kanske med en avi till mig!!!) :lol:
Användarens profilbild
Av Mamin
Moa30 skrev:väntar med spänning på att posten skall komma (kanske med en avi till mig!!!) :lol:
Då är vi två som väntar att Ergon ska dyka upp :D ! Jag väntar på min svart/gröna.

Vad snygga vi kommer att vara sen :)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Mamin skrev:
Moa30 skrev:väntar med spänning på att posten skall komma (kanske med en avi till mig!!!) :lol:
Då är vi två som väntar att Ergon ska dyka upp :D ! Jag väntar på min svart/gröna.

Vad snygga vi kommer att vara sen :)
jag sitter oxå o väntar på ergo! men min kommer nog tidigast imorgon =(
Användarens profilbild
Av Moa30
:cry:
Ingen avi i brevlådan idag, får hoppas på morgondagen. Ännu en dag med en sur son i vagnen.
Användarens profilbild
Av Mamin
Moa30 skrev::cry:
Ingen avi i brevlådan idag, får hoppas på morgondagen. Ännu en dag med en sur son i vagnen.
Ingen avi här heller idag och det var väldigt svettigt med Sinon på skansen idag... Hoppas den kommer imorgon :D
Användarens profilbild
Av Moa30
ÅH, idag kom den, nerknölad i brevlådan men lika fin för det var den!!! och sonen verkar gilla den, både på rygg och mage men han rycker in armarna mellan min rygg och sin egen mage, vill inte ha dom utanför lixom.
Skall uppdatera med bilder så fort middagen är klar och äten :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?