Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Veronika
Hej! Undrar lite om man kan anv ringsjalen till en 3v kille? Hur funkar det isåfall? Nån som har bild på hur det ska se ut liksom..Har testat o tycker jag får inte till det alls..

Tips o idees emottages tacksamt :D
Av Veronika
kollade nu o har testat lite med en sovande max. Men jag får inte till det. Tycker han ligger knöligt med benen o var ska armarna vara *skrattar åt mig själv* Nu har jag honnom "mage mot mage" den känns ju naturlig för det är så man bär i bärsele så det fixar jag. Men Jag får inte riktigt till tyget vid huvudet, alltså att få det så att hans huvud sitter "fast" mellan mig o tyget. Där är nån sorts vaddering i tyget som tar emot när jag ska dra de sista cm. De tar emot i ringen liksom *Gud va rörigt jag förklarar* :roll:
Användarens profilbild
Av Maerion
Vet du, det ÄR ganska rörigt att bära spädisar i ringsjal! :lol: Det är faktiskt, tro det eller ej, mycket lättare med långsjal när de är så små, speciellt då trikåsjal.
Ringsjalen är toppen för små stunder, men då från ca sex-sju månader, tycker jag.

I trikåsjalen kan du lätt ha honom mage mot mage, om det känns mest naturligt för dig.
Användarens profilbild
Av diddeldi
vad är det för ringsjal du har? är det en vadderad variant alltså?

det finns en beskrivning under knytningar på sjalbarns förstasida också om du vill kika på en annan instruktion.
Av Veronika
Ja, jag kan tänka mig att det är smidigare med en lång sjal. När man väl fått nkicksen på knytningen. Köpte ringsjalen, en ella roo, när dottern var lite större så då tyckte jag den var smidig. Men nu känner jag nog att en långsjal hade varit bra. Med tanke på att jag ammar för fullt osså så hade det varit bra o kunna amma i den. Får testa lite till med ringsjalen annars får jag nog kika på nått annat. Några tips på nån smidig o lätt sjal? Är absolut nybörjare på sjalar.

:D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?