Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
Varje gång jag och Ireth har varit på ÖF med våra sjalar är Maggie som jobbar där på de andra mammorna och tycker de ska prova och en del är nyfikna så på ren flax eller vad man ska kalla det tog jag med en bunt sjalar dit idag. Eller jag tog med de som jag tänkt sälja + ergon.
Resultat: 3 sjalar sålda till tidigare icke-sjalare och babybjörnsmammor! Två vävda och en trikåsjal. Ett par mammor provade till och ville ha hjälp med knytningen, eftersom de hade sjalar hemma men hade svårt att knyta. Några mammor provade även ergon och funderade väl på att köpa såna till sina karlar... :)
Kort sagt: lyckad dag på ÖF :D
Användarens profilbild
Av Siena
Wow det låter ju super!!
Användarens profilbild
Av Siania
:tumsup: Bra jobbat!
Användarens profilbild
Av milu
Siania skrev::tumsup: Bra jobbat!
:iagree:

På vår ÖF tittar de bara konstigt på oss när vi kommer med Ergo och sjalar, men jag får nog jobba lite mer på att få dem välvilligt inställda till sjalande...
Användarens profilbild
Av Edith
Kanonbra! :vågen:
Användarens profilbild
Av melon
:vågen: Bra jobbat!!! De kommer väl med på sjalträff i framtiden då? :wink:
Av anna m
Vi kanske skulle ha en stor sjalträff i Järnvägsparken :D Maggie har ju sjalat min Sonja och blev helsåld.
Av eamane
anna m skrev:Vi kanske skulle ha en stor sjalträff i Järnvägsparken :D Maggie har ju sjalat min Sonja och blev helsåld.
Ja Maggie pratar om det varenda gång vi är där:) Glömde säga det till dej igår men vi pratade om att ha egen ÖF under sommaren nu när alla har stängt i järnvägsparken. Med början kommande onsdag eftermiddag! Sen kan man ju alltid boka träff med fler mammor andra dagar och tider...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?