Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag frågade sambon lite försiktigt om han skulle idiotförklara mig om jag sa att jag funderar på att sälja Ergon som vi har och sedan köpa en ny Ergo, fast i en annan färg.

Han tittade lite på mig och sen började han skratta och sa att "den gränsen är ju redan passerad för länge sen". :? :twisted:
Jag undrar vad han menade med det? :roll: 8)
Av anna m
Uh :hmm: det är ju självklart att man vill ha lite omväxling. Min man förstår det där med kläder och säger då att det är ju trevligt för honom oxå om han får se mig i lite nytt. Men han har inte heller fattat att det är PRECIS SAMMA SAK MED SJALAR (och selar oxå då).
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Fast jag fick ju ändå ok av honom att göra det när jag sa att den jag trånar efter kommer att matcha vår nya bil (som vi köpte i torsdags) perfekt - då tyckte han att det skulle bli snyggt :D
Av anna m
Delfinen_78 skrev:Fast jag fick ju ändå ok av honom att göra det när jag sa att den jag trånar efter kommer att matcha vår nya bil (som vi köpte i torsdags) perfekt - då tyckte han att det skulle bli snyggt :D
Det är väldigt viktigt att matcha bilen. Jag blir tvungen att köpa en röd sjal!! Tack för tipset!!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
anna m skrev:
Delfinen_78 skrev:Fast jag fick ju ändå ok av honom att göra det när jag sa att den jag trånar efter kommer att matcha vår nya bil (som vi köpte i torsdags) perfekt - då tyckte han att det skulle bli snyggt :D
Det är väldigt viktigt att matcha bilen. Jag blir tvungen att köpa en röd sjal!! Tack för tipset!!
:rofl: :rofl: UNDERBART!! Att det är så man ska göra för att övertyga dem, att jag inte fattat det innan!!!
Användarens profilbild
Av emelie
Ja, det är mkt viktigt. :this:
Vi är i bilköpartagen. Undrar var jag kan hitta en bil i denim... :hmm: 8)
Användarens profilbild
Av snigel
emelie skrev:
Allting passar väl till jeans!!! :lol:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
snigel skrev:
emelie skrev:
Allting passar väl till jeans!!! :lol:
Självklart :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:hide: Min man bara tittade på mig när jag ville byta vår svarta/cranberry ergo mot den nya blår/turkosa.....
Användarens profilbild
Av April
:lol: Hi,hi...

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?