Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
I förra avsnittet av Lost sa jag lite skämtsamt till min sambo att "Claire" hade behövt en sjal till sin son för hon hade så mycket saker att släpa på och det såg jobbigt ut! Han höll med!
I sista avsnittet hade hon insett det med och bar sin lille son i en kortsjal över axeln!!! :wink: :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
jaa, jag spolade tillbaka flera ggr då de gick på stranden! :lol: :lol:

Men är det ingen som är helt Lost-skadad???

När jag hade sett de sista avsnitten i tisdags så kunde jag itne sova, ingenting, jag bara grät och är helt övertygad om att Jack vandrar omkring helt planlöst och mår så dåligt som han uppenbarligen gör. :oops: :lol:
Så fort jag blir påmind uppfyller det mig, jag kan itne släppa karaktärerna, jag tänker på dem som riktiga! :helt sjuk!:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Japp jag såg kortsjalen jag oxå.
Men hon har bärt i sjal något mer avsnitt för typ nåt år sen.
Det var Charlie som visade henne å pratade om "Björn". Han syftade till babybjörnen.
Användarens profilbild
Av Monique29
Såg också kortsjalen och min sambo sa att nu tar väl nån upp det här i sjalbarn :wink: .
Användarens profilbild
Av Gurli
fantasiflicka skrev:jaa, jag spolade tillbaka flera ggr då de gick på stranden! :lol: :lol:

När jag hade sett de sista avsnitten i tisdags så kunde jag itne sova, ingenting, jag bara grät och är helt övertygad om att Jack vandrar omkring helt planlöst och mår så dåligt som han uppenbarligen gör. :oops: :lol:
Så fort jag blir påmind uppfyller det mig, jag kan itne släppa karaktärerna, jag tänker på dem som riktiga! :helt sjuk!:

:hello:

Jag är LOST-skadad. Jag såg det sista avsnittet för några veckor sedan, men tänker på avsnitten fortfarande, ofta.
Ååå hur ska man klara sommaren :roll:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Gurli skrev:
fantasiflicka skrev:jaa, jag spolade tillbaka flera ggr då de gick på stranden! :lol: :lol:

:hello:

Jag är LOST-skadad. Jag såg det sista avsnittet för några veckor sedan, men tänker på avsnitten fortfarande, ofta.
Ååå hur ska man klara sommaren :roll:
SOMMAREN???? :shock: :shock:
Veeet du inte?!
Det kommer inte nya avsnitt förrän tidigast i vår... :roll: :?
Jag undrar hur jack skall klara sig utan mitt stöd och mina kramar. Vem ska berätta för honom att han är värdefull och har en plats???
Användarens profilbild
Av Gurli
NÄJ. Jag som trott att det skulle starta till hösten *snyft*
Men tre till säsonger har vi framför oss och dom har lovat ett "riktigt" slut, vilket känns betyryggande.
Jag har iallfall mailat och talat om ifall Jack är deprimerad så är det bara att han höra av sig till mig, för jag är jättebra på att ta hand om ledsna män ;)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?