Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ZaZi
En av mammorna som hämtar/lämnar samtidigt som jag på dagis kånkade jämt omkring på lillebror i Babybjörn och jag tänkte mer än en gång att jag borde inviga henne i sjalarnas förtrollade värld... Men man måste ju invänta rätt tillfälle. :wink: Så en vacker dag kom hon med sonen i ringsjal :shock: och då infann sig tillfället! Jag frågade lite om sjalen och vips så hade hon nappat på idén att komma hem till mig och klämma lite på olika långsjalar. :D
Förra veckan var hon här och provknöt med min Pikku-Ru. Hon fick med sig den hem för att låna och prova över sommaren. Idag mötte jag henne på dagisgården vid lämningen & lillebror satt så fint i sjalen! :vågen:
-Är du frälst än? frågade jag försiktigt... "-Det är underbart med sjal! "utbrast hon. "Vi var på ikea i helgen och han satt så bra i sjalen hela tiden och jag får inte ens ont!!!" fortsatte hon.
Gossen är snart fem månader och väger inte speciellt mycket - så de har hela sommaren på sig att gosa järnet i trikåsjalen.... Sen ska jag guida henne in i djungeln av vävda sjalar... :twisted:

& så fick ju min kära vänninna en liten tös här om veckan. :D Köpte henne en Hug a Bub (råååååååååsa) som hon redan provknutit. Tösen vill INTE ligga i vagnen... (en liten Sigge, helt enkelt) hon vill vara PÅ sin mamma jämt. Hennes lillkille var aldrig så - så hon är lite chockad av hur krävande det kan vara med bebis. :wink: "-Vilken tur att jag har sjalen!" utbrast hon när vi sågs senast...

Jag fortsätter missionera. :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Eulalia
:rock: Bra gjort :) !
Användarens profilbild
Av sanna73
Superbra att det finns de som hjälper sina medmänniskor :vågen:
Användarens profilbild
Av Edith
Toppen! :D :tumsup:
Användarens profilbild
Av thanisa
Vad härligt det låter. Underbart att få visa utan att det känns ansträngt. Är så svårt att vänta in tills en del är redo att testa annat. Jag har några som jag tror att ergoeller patapum hade varit mycket bra alternativ för då de för det mesta har ett barn hängades på sig framtill i babybjörn. De tycker det verkar meckigt och ta lång tid med sjal så jag har inte kännt att det varit läge att visa dem mer. Dock tror jag de blev något förvånade då dotterns dagis hade sommarfest i fredags och jag knöt upp Finn på ryggen snabbare än vad det tog för dem att se vilket håll de skulle sätta på sina band på babybjörnen.

Vad roligt att låna ut en trikåsjal och se att de gillar den förstår att du blir glad av det. :D
Användarens profilbild
Av Droppen
Bra jobbat! :vågen:
Av anna m
Finfint! :tumsup:
Av eamane
Oh vad bra! (undrar hur det går med de som fick låna min ena?)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?