Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Just nu har lilla A avslutat sin allra första sovstund i den vävda sjalen, en Hoppediz Kairo. Jättemysigt! :loving:

Men oj så svettig hon blev på sidan av huvudet, alltså kinden m.m som lutade mot mig. Hur gör ni?
Senast redigerad av 3-barns mor den ons maj 23, 2007 20:01, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av annemi
Myyysigt :loving:

Somnar min lilla tjej blir hon också lite svettig, men det är nog inte så mycket att göra åt. Torkar av henne lite försikigt när hon sover bara.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Funderade bara om det brukar störa?

Nu sov A bara cirka 20-30 minuter men det brukar hon bara göra denna tid på kvällen ändå. För natten somnar hon inte förren senare. :D
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Men är fortfarande så nöjd att hon älskade första turen i den vävda! Hon knorrad ingenting trots att jag fick knyta om en gång för att det blev lite löst första gången!!! Gullungen min! :loving:
Av eamane
Härligt :loving: Det är ju så mysigt att ha dem sovandes på sej...
Av juniblommor
Ja, svettigt blir det.... Jag brukar lägga en liten näsduk(tyg) emellan huvudet och mig så det inte blir så blött.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Bra tips, för när de väl somnat så är det ju gosigast att låta dem sova där istället för att knyta ner dem. :heart:
Användarens profilbild
Av sacha42
mysigt :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad mysigt det låter!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?