Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Python skrev:Sjalträff vore bra, jag bor nära Lund och har förstått att det finns sjalare där. Kan också ta mig till Malmö om det finns någon hågad visare där. Fast jag kännerju liksom ingen på forumet ännu - inte kan bara dyka upp på sjalträffar då?
Johohodå, det går så bra sååå :) Det gjorde det för mig iaf.
Vi ska på glass på onsdag (på jensensböffhus i Malmö) - iofs utan barn, men om du vill språka lite är du välkommen :) Sen kan du hålla koll på tråden Promenadkompis i Malmö (under sjalträffar) - jag har precis frågat om några har lust att komma hem till mig imorgon (centrala malmö) och sitta på baksida och äta scones (gud vad jag har hakat upp mig på scones!) Det kommer nog folk även från andra sajter :D så alla känner definitivt inte alla!

(om jag nu har gett folk tillräkligt med tid att se inlägget innan det är dags att åka... :hmm: )
Användarens profilbild
Av thanisa
Ja, jag hoppas du vågar. Be gärna om en sjalträff i Lund så kan vi hjälpa dig. Jag bär numera mest på rygg och det tar ett tag men när man lär sig det så är det mycket smidigt. Maken sa idag att han tror det är dags för honom att lära sig att knyta på ryggen. Han märker nämligen att sonen trivs mycket bra där och är numera mycket hjälpsam när man knyter fast honom.

Jag visar gärna, även om jag inte använder alla knytningar och alla sätt att få upp barnen så kan jag visa de sätt jag behärskar.
Jag tackar ödmjukast för inbjudan och trots att jag älskar te ocj scones måste jag avböja. Alldeles för kort varsel för att kunna lämna gården ;-)
NeaVida skrev: Johohodå, det går så bra sååå :) Det gjorde det för mig iaf.
Vi ska på glass på onsdag (på jensensböffhus i Malmö) - iofs utan barn, men om du vill språka lite är du välkommen :) Sen kan du hålla koll på tråden Promenadkompis i Malmö (under sjalträffar) - jag har precis frågat om några har lust att komma hem till mig imorgon (centrala malmö) och sitta på baksida och äta scones (gud vad jag har hakat upp mig på scones!) Det kommer nog folk även från andra sajter :D så alla känner definitivt inte alla!

(om jag nu har gett folk tillräkligt med tid att se inlägget innan det är dags att åka... :hmm: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?