Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

igår var en usel dag. nya vagnen bråkade och sjalarna ville inte komma överens med dottern eller om det nu var tvärtom
(http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight= )

men jag bestämde mig för att ge vagnen en ny chans. idag var dottern relativt glad, solen sken och det var inte motvind. då hände det här mitt på gågatan

Bild
:floet2:

den där vagnen är nog sponsrad av sjaldjävulen. man kan nästan se hur svartpepparn gottar sig.. :wink:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Oj! Det var väl ingen som skadades? :shock:
Otäckt!
Ja, tack och lov för sjalen! :vågen: :rock:
Användarens profilbild
Av Isanna
Hoppsan då! Vad hände? Vad är det för vagn? Jag hoppas att det inte gick illa för nån av er.
Användarens profilbild
Av schmut
ingen skadades. däremot blev jag först förvånad över att det kom hjul rullande på gågatan (första tanken var efterkrigsfilmer där barn lekte med hjul och pinnar) och sedan över att jag kände igen hjulet.

som tur var hade vagnen 4 breda hjul så den stod ganska stadigt ändå.
det är en splitter-ny Brio Race som nu strulat katastrofalt 2 gånger på mindre än en vecka.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
schmut skrev:ingen skadades. däremot blev jag först förvånad över att det kom hjul rullande på gågatan (första tanken var efterkrigsfilmer där barn lekte med hjul och pinnar) och sedan över att jag kände igen hjulet.

som tur var hade vagnen 4 breda hjul så den stod ganska stadigt ändå.
det är en splitter-ny Brio Race som nu strulat katastrofalt 2 gånger på mindre än en vecka.
:shock: Brio race är det ju som vi letar efter till Elsa... Kanske ska tänka om?! :roll:

Skönt att ingen skadades! :D
Användarens profilbild
Av schmut
sagogrynet skrev:
:shock: Brio race är det ju som vi letar efter till Elsa... Kanske ska tänka om?! :roll:

Skönt att ingen skadades! :D

njae, vagnen är så lättkörd med breda däck...men har två irritationsmoment:

* den låses åt 'fel håll', dvs man trampar ner för att låsa upp
* blir lätt ett segel i motvind.

att däcket rymde hoppas jag beror på att de på Jättekul satte ihop den fel.
Användarens profilbild
Av Annika80
sorry men :rofl:

Fin vagn annars!

Sagogrynet, vågar ni inte köpa race efter det här (pekar uppåt) så rekommenderar jag scooter, samma pris (va?) bättre suflett, lite lägre viloläge, men ev liiite bredare?!??
Användarens profilbild
Av Mirjam
Hjälp vad galet... antar att de på Jättekul kommer få höra ett och annat. Tur att det gick bra iaf.

Sjalarna är säkert supernöjda nu :wink:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Ja, nu är sjal-:twisted: helnöjd !

Annika80 skrev:sorry men :rofl:

Fin vagn annars!

Sagogrynet, vågar ni inte köpa race efter det här (pekar uppåt) så rekommenderar jag scooter, samma pris (va?) bättre suflett, lite lägre viloläge, men ev liiite bredare?!??
Aha! Ska kolla scooter. Är det också Brio? :oops: Vet inget om vagnar...
Användarens profilbild
Av Dafe
sagogrynet skrev:Ja, nu är sjal-:twisted: helnöjd !

Annika80 skrev:sorry men :rofl:

Fin vagn annars!

Aha! Ska kolla scooter. Är det också Brio? :oops: Vet inget om vagnar...
Scooter är Emmaljunga. Och detsamma hände rätt ofta med min Emmaljunga Cannon jag hade, som är föregångaren till Scooter. Det kan hända vilken vagn som helst, nån hade säkert inte satt fast hjulet riktigt ordentligt i affären, eller så har någon/något kommit åt piggen som lossar det. Lätt hänt. Men eftersom nån vuxen alltid bör hålla i vagnen när den rullar så är det ju inget farligt, tror knappast risken för att någon skadas är särskilt stor.
Användarens profilbild
Av Dafe
schmut skrev: som tur var hade vagnen 4 breda hjul så den stod ganska stadigt ändå.
Vad är det mer som strular? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av sanna73
Ok, två dagar med strul, idag kommer därför bli en dag när allt går enligt din vilja.
Personligen skulle jag om jag var du köpa en lott. Idag, är din dag :rock:
Användarens profilbild
Av Eld77
Mm, den där svartpepparn ligger visst där och ler lite överlägset? ;)

Vad läskigt att tappa hjulet sådär!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
:Hahaa: Ja sjaldjävulen står nog och skrattar hånfullt. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av schmut
sanna73 skrev:Ok, två dagar med strul, idag kommer därför bli en dag när allt går enligt din vilja.
Personligen skulle jag om jag var du köpa en lott. Idag, är din dag :rock:
jag länkade det i inlägget:
parkerade vagnen i motvind och när jag skulle sätta ned låset (man låser inte upp, man låser upp nedåt) så tippade hela vagnen.

fast, jag trodde ju även igår att det skulle bli min dag med tanke på i förrbår.. :cry:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?