Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mirjam
Igår var vi på en trevlig familjeutflykt i stadsparken. Gräset kändes torrt och bra så vi tog med oss fika från caféet och satte oss på marken... Tyvärr hade vi glömt ta med oss filt (vi har inte ens en filt :roll: ). Aha, tänkte jag, men då sitter vi på sjalen, så praktiskt! Sagt och gjort.

Detta var ju inte så smart, speciellt inte om man är en fläckfobiker som jag. När vi kom hem och jag hängde upp sjalen upptäckte jag flera jordfläckar, och ve och fasa, en gräsfläck! :whut: Våndades halva natten. I morse tog jag fram den stoora flaskan med fläckborttagningsmedel och så fick min kära Easy ta sig ett varv i maskinen (första gången jag tvättar den). Allt verkar ha gått bra och nu hänger den och flaggar i balkongdörren. Puh!

Så vad göra? Jag tycker fortfarande att det vore praktiskt att kunna använda sjalen som picnicfilt, men då får det vara en fläcktålig, mindre dyr sjal... Jag måste alltså skaffa en sommarsjal! :? :app: :nono: :twisted:

Några tips?
Användarens profilbild
Av Isanna
Hoppsan då! :shock: Vilken tur att det ordnade upp sig.
Användarens profilbild
Av Fenomena
Ojoj! När jag var på picnic förra veckan ville M sitta på sin Sol, men det fick hon inte för mig. :D Hon fick sitta på min gamla filt som jag snott i föräldrahemmet.
Användarens profilbild
Av Mirjam
Ja visst var det? Kul att se er igår förresten, vi hade bråttom iväg efteråt annars skulle vi ha stannat och hälsat :)
Användarens profilbild
Av sacha42
klart du behöver en picniksjal :D
Användarens profilbild
Av Eld77
Hoppe panama är trevligt grågrön, t ex. ;)
Användarens profilbild
Av Mirjam
Ja, hoppisar ska väl vara ganska tåliga. Hmm... :twisted:
Användarens profilbild
Av sanna73
Oj, du skulle nog få mardrömmar om du visste vad mina stackars sjalar fick uppleva ibland :oops: Fast gräsfläckar är verkligen inte roligt att få på sina kärlekar. Skönt att det gick bort. :vågen: En hoppe utflyktssjal är nog ingen dum ide :twisted:
Användarens profilbild
Av Key
Phew - jag trodde att du råkat ut för något läskigare och farligare liksom... Så det är skönt att det "bara" är en gräsfläck och en bra ursäkt att köpa ny sjal :D

Skönt att fläcken gick bort!
Av anna m
Du får köpa en hoppe costa rica som picnic-sjal :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
Fläckar är jobbigt :(

Men vilken utmärkt ursäkt för en ny sjal! :vågen:
Undrar om inte vi behöver en picnicksjal :roll:
Användarens profilbild
Av Mirjam
Key skrev:Phew - jag trodde att du råkat ut för något läskigare och farligare liksom... Så det är skönt att det "bara" är en gräsfläck och en bra ursäkt att köpa ny sjal :D

Skönt att fläcken gick bort!

"Bara" en gräsfläck?!?! :siishah:

:wink: (livet blir inte mer spännande än man gör det :P )
Användarens profilbild
Av Mirjam
Kollat på hoppar... Panama är ju jättefin, liksom Costa Rican men vad tror ni om Timbuktu eller La Paz?
Minns plötsligt Sienas tjusiga Timbuktu :loving:
Användarens profilbild
Av Siena
Ja Hoppar är trevliga! De nya är tunna och fina också! Jag har en costa rica också om du vill fingra. Och en kapstadt. Och så timbuktun såklart!
Användarens profilbild
Av Key
Mirjam skrev: "Bara" en gräsfläck?!?! :siishah:

:wink: (livet blir inte mer spännande än man gör det :P )
*Sssss* men jag trodde ärligt att du hade trillat / tappat barn ur sjal eller nått när jag läste rubriken så jag blev faktiskt lättad - och full i skratt :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?